Hundförsäkringar

Sv: Hundförsäkringar

Hur pass bra betalar Agria ut? Vad jag förstått så kan dom vara lite snåla med det där?

Jag har aldrig haft minsta problem med agria, trots att min ena hund måste ha kostat dem en mindre förmögenhet. Det har gått lätt och smidigt att direktreglera, de är snabba och lätta även när man lagt ut själv. Även medicinkostnader och sådana "special" tilllägg har funkat fint.
Men premierna har å andra sidan varit saftiga att betala...

Sv: Hundförsäkringar

Då minns jag fel gällande det "första" bolaget, för det var inte samma som Agria. Jag fick iaf besked om att eftersom "hunden tidigare var försäkrad *var det nu var* så accepterar vi det hos oss på Agria och ersätter för vård".

Aha, jag tolkade det som du flyttade från LF till Agria därav :confused:
Eftersom det är samma sak.

Liknande trådar

Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 101
Övr. Hund Hoppas någon här kan hjälpa mig med några frågor. Jag är inte så insatt i hundförsäkringar då jag bara har en hund och det är min...
2
Svar
29
· Visningar
4 265
Senast: __sofia__
·
F
Hundhälsa För att inte kapa andra trådar så skapar jag en egen om just hundförsäkringar. Försäkringar kan ibland upplevas lite som en djungel och...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 430
Senast: Voeux
·
Hästmänniskan Har precis köpt en 2,5 åring (halvblod, valack) som såklart ska försäkras. Uppfödaren har den försäkrad i Agria katastrof och den...
Svar
13
· Visningar
1 822
Senast: Piranesi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka