Kattjagande Hund

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Ulfina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 128
Sv: Kattjagande Hund

:o

Jag vet inte hur jag skall placera ditt svar - om det var till mig eller inte. Men .. ja, ja ... förstår inte ditt svar ...

Men i alla fall! Lycka till! :laugh:

Jag tror att det är bäst att ni inte skaffar katt, både för hundens, er och för kattens skull eftersom du säger att hunden älskar att jaga katt.
Kan bli mkt svårt att lära hundar om de inte är vana vid katter från att de är små. Med vissa raser är det svårt t.om. då, så jag skulle avråda så länge ni har den hund ni har. Särskilt om katten ska bo inne.

Självklart ska katten bo inne. Skulle aldrig kunna tänka mig att skaffa en katt som inte fick komma in. Ja, ja men det ska nog gå bra.
mvh.Katarina

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 151
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 686
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin
  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka