Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Efter påhälsning i valplådan igår måste jag bara slänga ut bilder på raringarna ! Min ena hane är far till de små liven...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Smulis
·
Hundavel & Ras Förstår om ni kanske är trötta på såna här trådar. Men det är så att jag och farsgubben funderar på att skaffa gemensam hund inom en...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: DeCloe
·
Övr. Hund Håller på att träna vår valp på att gå i koppel. Det går milt talat skitdåligt! Han går några meter, stannar, jag kallar på honom och...
Svar
11
· Visningar
6 028
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Dum fråga, men läste på ett ställe någon som tävlat sin hund dels i hoppklass och agilityklass. Agility vet jag ju vad det är, men det...
Svar
2
· Visningar
2 237
Hundhälsa Hej! Om två veckor ska vi hämta hem en superfin hanvalp (nämner inte ras än det och bilder kommer när han kommer hem ;) )! Både jag...
Svar
10
· Visningar
1 512
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Var går gränsen mellan bestraffning och korrigering? Vad tycker ni är okej och inte okej? 2 3
Svar
53
· Visningar
3 111
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Vilka böcker om hundträning är ett "måste" för dig, både när det gäller inspiration eller bara lära sig något nytt? Varför? Jag söker...
Svar
19
· Visningar
2 834
Senast: Teah
·
Övr. Hund Är nu avklarat :banana: Är även frökens första viltspår dessutom :D http://www.youtube.com/watch?v=HngNwICtlm8 Blev ju tvärkass...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har använt sökfunktionen för att leta reda på en tråd jag såg i hundforumet för ett tag sedan (några veckor?). Det handlade om hur...
Svar
5
· Visningar
1 018
Övr. Hund :Vad kan följande bero på? Min svärmor har en Welch springer Spaiel tik på nio år, familjen åkte dit för att fisa påsk och vi tog med...
Svar
3
· Visningar
799
Övr. Hund Jag jobbar på tåget och igår hade jag med en hund som skällde som bara den.Visst det var en valp säkert på omkring 3-4 mån men blev så...
Svar
15
· Visningar
1 471
Senast: Luff
·
Övr. Hund Även om jag inte är superaktiv här... Så måste ju Yazid få en tråd! Igår hämtades han i Stockholm dit han hade åkt från norra... 2
Svar
24
· Visningar
1 524
Senast: Niangi
·
Övr. Hund Jag har varit med Uno på utställning då och såg att flera stycken sprayade på hundens trampdynor. Antar att det är något som gör att... 2
Svar
32
· Visningar
4 829
Senast: Flo-Jo
·
Hundhälsa Har just kommit tillbaks från en promenad med mina 2 hundar och den ena är just nu rejält halt men jag kan inte hitta nånting. Hon...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: LillaMy84
·
Hundavel & Ras -"Valparna har 10% Rottweiler i sig eftersom pappan är 80% Dobermann och 20% Rottweiler, men mamman är helt renrasig. Enligt... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 242
Senast: Lazio
·
M
Hundhälsa Hejsan! Jag har en stor sheltietik som har extremt lätt för att gå upp i vikt, tog sköldkörtelprov för två år sedan med de visade... 2
Svar
25
· Visningar
13 291
Senast: Magglo
·
Hundavel & Ras Ja det är inte jag som vill skaffa hund utan kompisen! Och jag har ingen aning om vilken hund jag ska rekommendera henne egentligen...
Svar
1
· Visningar
733
A
Hundhälsa Är det någon som ger loppfrön till eran hund? Min valp på 18 veckor äter väldigt mycket grus, sand (och saker som valpar äter).. och...
Svar
1
· Visningar
5 325
Senast: desiree
·
Övr. Hund Nu har jag sett på hundcoachen flera veckor i rad och faschineras över att hundarna i programmet inte kan leka. De två hundarna (i olika... 2
Svar
37
· Visningar
3 358
Senast: soffa
·
Övr. Hund Har flyttat & nu visare det sig att det är väldigt lyhört här & grannen under säger att våran hund skäller så fort han hör nå ifrån han...
Svar
4
· Visningar
1 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka