Uppsala/Stockholm, träff?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare liten82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 2 239
Sv: Uppsala/Stockholm, träff?

Ta med dig kameran nu då :D
Vad är det för hund du har?

Imported_G..: Kom med utan hund? Beroende på dagsskick kanske Waha kan vara med och då kan du ju låna henne ;) Sedan kan du sova över så slipper du åka genom halva stan för att komma till utställningen dagen efter och sedan efter det så åker du hem och käkar eller vad det nu var du hade inplanerat ;)

åh vad gullig du är!
lutar dock åt att jag måste både jobba och plugga så mycket jag bara kan i påsk :(

Av datum som du nämnt,så kan jag antingen den 27e eller den 1a!

Nu är vi inte så mycket för träning jag och gammeltanten,ja hunden är gammeltanten,men jag blir äldre den 27e:D,men vi kan gå långis eller fika eller titta på när andra tränar..

Åh, god idé. Ja, vi kan ju också titta på när andra tränar och agera störningsmoment :D

Jag tycker den 27e vore perfekt!!

Men då, jag som precis bestämt mig för att släpa med båda hundarna på långpromenaden! Men jag kommer gå den vändan många, många gånger. (Har som plan att försöka gå den iaf en gång i veckan under hela sommaren förutom om jag reser bort) så det är bara att haka på om du känner för det någon annan gång. Hund får du alltid låna av mig eftersom jag har två ;)

vågar du det? Hur går det med hältan egentligen? Det blir inte värre i alla fall?

KL
Ska vi kanske hitta på lite förslag på plats och aktivitet?
släng ur er bara! kom igen!

Senast ändrad:

Alternativet är att hon är hemma med morsan, som inte har någon koll på henne och därför busar hon runt konstant under tiden jag är borta. Så det jag har att välja på är någon timmes bus eller någon timmes lugn promenad i koppel. Därav mitt val att ta med henne..
Sedan kommer jag släppa henne så hon får springa lös på tisdag när hon ska till veterinären, för jag tänker INTE komma till vet med en hund som inte visar någonting igen. Ska vi dit med halt hund ska hon vara halt också.. Annars kommer det här bara dra ut på tiden ännu mer.
Fast det märkliga är, att idag och igår har hon gått ganska långa promenader, promenader som brukar få henne att iaf markera lite, men idag - ingenting! Jag blir knäpp av det här, fast nu går jag OT märker jag.

Jag ska tyvärr jobba på lördag :( dem hittade ingen annan så.
Men jag kan följa med en annan gång.

Kanske man skulle våga sig på att lämna Storskogen och Hyddad för en kort tur i civilisationen då... ;)

20136459.jpg

Förslag på datum!
Välj datum mellan den 27/4 och 1/5!
Jag börjar då,tar dom datum som jag kan!
Bara att fylla på,kopiera och klistra in!

27/4
Movi

1/5
Movi

Vi har såna där hyddor i våran skog,och varje gång jag går förbi dom så tänker jag på Skogstrollet,och mellan varven så brukar jag pika henne med en bild när det passar..
Och hon har fått några bilder,bla när hon skulle flytta..
Flytta??? Från sin hydda i skogen..:D,kan man ju inte göra..

27/4
Movi
Red_Chili
falukorw (endast på fm)
imported_gerbera

1/5
Movi
Red_Chili

(är det ingen annan som ska ut och demonstrera första maj?)

27/4
Movi
Red_Chili
falukorw (endast på fm)
imported_gerbera

1/5
Movi
Red_Chili
ii-ssa

27/4
Movi,Helst i Stockholm
Red_Chili
falukorw (endast på fm)
imported_gerbera

1/5
Movi,Helst i Stockholm
Red_Chili
ii-ssa

27/4
Movi,Helst i Stockholm
Red_Chili
falukorw (endast på fm)
imported_gerbera

1/5
Movi,Helst i Stockholm
Red_Chili
ii-ssa (endast stockholm)

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
8 853
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 236
Senast: cambodia
·
Z
Övr. Hund Hej! Jag känner äntligen att det är rätt tid för mig att skaffa hund. Tanken har funnits där i flera år, men nu har jag äntligen...
Svar
6
· Visningar
1 481
Senast: Fanzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka