Bild på dig och din/a hund/ar!

Sv: Bild på dig och din/a hund/ar!

Kl
har faktiskt ingen på mig och lill killen än.
Men iaf, här kommer jag:

Och Rex, 10 månaders schäfer kille:

Här är jag och Zelda förra veckan:
DSCF4192mindre.JPG

...det krävdes en lång serie kort för att få till ett där vi båda såg hyfsat normala ut på ;)

*KL*

Idag har snälla Aningsfull fotograferat mig och hundarna när vi träffades i ridhuset :D

Så, såhär såg vi ut idag!

dsc_3743-copy_30013570.jpg

dsc_3728-copy_30013797.jpg

:eek: Jag fryser bara jag ser bilderna! Jag bor konstant i dubbla par byxor och tjocktröjor inomhus, och ute skulle jag helst ha dubbla mössor och vantar och allt. Och jag bor bara i Göteborg. Huuur kan du ha strumpbyxor och kjol längst där uppe i norr? Jag hade blivit djupfryst bara jag ens tänkt tanken. :p

Vi har bara -6 grader ute nu! Det är JÄTTEVARMT jämfört med föregående dagars -20 :p
Jag är väldigt varm av mig och det var varmt i ridhuset - och det är inte ens så väl att jag har kjol på mig. Jag har bara en stor t-tröja.
Dock är kylan här uppe ingenting mot vad kylan där nere är. I Sthlm skulle jag ALDRIG gå runt såhär om det inte var iaf 5+grader ute. (och när jag gick till och från ridhuset hade jag vinterjacka på mig) I Gbg tänker jag inte ens vara annat än på sommaren :p
När jag och Zala bodde en bit utanför Gbg fick hon varmt täcke på sig vid 3-4 minusgrader. Här i Piteå får hon ev. täcke på när det går ner mot 15-20 minusgrader.

:eek: Jag fryser bara jag ser bilderna! Jag bor konstant i dubbla par byxor och tjocktröjor inomhus, och ute skulle jag helst ha dubbla mössor och vantar och allt. Och jag bor bara i Göteborg. Huuur kan du ha strumpbyxor och kjol längst där uppe i norr? Jag hade blivit djupfryst bara jag ens tänkt tanken. :p

Jag tänkte det samma haha. Jag är som dig. Bultar på mig för flera minusgrader trots att jag är enda nere i Skåne haha

Jag har bara två bilder på mig och vovvsan, det är ingen som vill fota :p

Untitled-9-1.jpg

Jag och trött Nikki

DSC00013-2.jpg

Åh, gud var fina! Den lilla är ganska lik min faktiskt (med andra ord väldigt söt :D)

Jag och den gamle igår :eek: :D

jag_o_rix.jpg

Tror det är dags att klippa håret snart ser jag, nu när jag för ovanlighetens skull fastnat på bild :angel:

Wow, det här måste ju vara årets största kors i taket!

Det vill vi se mer av! :laugh:

Vaaaaarifrån är dina läckra brallor?! :eek: :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 094
Senast: Niyama
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
656
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka