Bild på dig och din/a hund/ar!

Sv: Bild på dig och din/a hund/ar!

Nu är jag ju bara dagmatte ibland och varken hunden eller jag gör sig på bild men jag vill också vara med och leka!

22362_1233435821.jpg

För 6 månader sen

Nu

Senast ändrad av en moderator:

vilken mysig tollare:D

jag o min tollar-BC har bara valpbilder på henne ihop med mig:)
94979_1180706674.jpg

67508_1179244397.jpg

tagna i april-maj 2007

24538_1207333975.jpg

här 1½år gammal... nu är hon 2år

Senast ändrad:

Jag heter Rebecca, är snart 18 år. Min hund heter Bosco (fast uppfödaren gav honom namnet Gildor) Han är en schäferblandras på 6 år.

boss.jpg

IMAG1472.jpg

Det är så roligt att se hur alla ser ut. :p

Jag har inga bra bilder på mig och hundarna, får ta och fixa det någon dag. Har lite suddisar från mydog iofs.

DSC01390.jpg

DSC01358.jpg

Men tja, så här såg jag ut på alla hjärtans dag. (Med hund och pojkvän med blåtira i bakgrunden. :D)
41146_1234633809.jpg

Härlig stil!

Jag får kanske ta och knäppa ett kort på mig och Grimsan till vardags, jag ha rju inte jämt hundkläder på mig :D

Har inte riktigt någon ny och bra, men här syns iaf både jag och hunden.
(jag blonda)
21481416.jpg

Din hund är så himla lik min kompis chihuahua. Precis samma färg och de är nog ganska lika i storlek också tror jag. Äver formen på huvudet och uttrycket är så likt!

Ska han få göra comeback? :)

Det tycker jag nog, ni hör liksom ihop och om man liksom skrollar över en tråd så ser dirket var du har svarat. Leta efter den vita hunden liksom.

Det är samma med min Avatar, mitt alter ego försvann för tre år sedan, men hon är liksom jag och tvärtom.

Jag blev rent tårögd över det du skrev, för det stämmer så väl. Det var liksom han och jag.

27juli-6aug07-110.jpg

Jag och min hund sommaren 2007.

Jag och halvhunden. (den lilla)
Lillegrden10-12agu07-184.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 094
Senast: Niyama
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
656
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka