Bild på dig och din/a hund/ar!

Sv: Bild på dig och din/a hund/ar!

*kl*

eftersom alla har lagt ut såna snyggbilder på sig själva så får väl jag vara det svarta fåret. jag har blivit beskylld för att inte riktigt ha alla hemma och här är ett bildbevis!

oldies but goldies (hundarna alltså, jag är sk "ungdom":angel:)
PICT0405.jpg

jag har ungefär 10 till när minst en hund tittar åt fel håll. det är lättare sagt än gjort att få med fyra dårar på en och samma bild! därav mitt något ansträngda leende. näääär kommer du ner och tar en snyggbild på oss?

Det sorgliga är att JAG gör det. Borde nästan göra en spinoff på detta. Hur man piffar upp sig när hunden inte är med, och hur man inte går ut i byxor med tassavtryck och råkar riva upp 14 bajspåsar och tre doko när amn handlar på ICA och ska betala.

Ja, ARRAK jackan är min vardagsjacka nu på vintern:D
Enda som skiljer mellan skolkläder och hunddito är att jag inte har termobyxorna på mig i skolan.

jag har ungefär 10 till när minst en hund tittar åt fel håll. det är lättare sagt än gjort att få med fyra dårar på en och samma bild! därav mitt något ansträngda leende. näääär kommer du ner och tar en snyggbild på oss?

Vi ska till Skåne vecka 10 och växlar då mellan Helsingborg och Ystad :D
Sedan åker vi ner igen helgen vecka 14, då bara till Helsingborgstrakterna :banana:

hojta till när du får några timmar över! den gamle gule bilen är reparerad och rullar nog ett tag till.

kelpien är fotografens hund men vi är förhoppningsvis snart sambos (husse också).

Har ingen bild på oss tre ihop, så vi gör såhär:
Jag
26013910.jpg

Storkillen Elvis
26252633.jpg

26252636.jpg

Lillkillen Douglas
26252641.jpg

26252645.jpg

Killarna
26252643.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 094
Senast: Niyama
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
656
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka