Bild på dig och din/a hund/ar!

Sv: Bild på dig och din/a hund/ar!

%7B216B74E7-B9F5-46BF-8816-27778452A43E%7D.jpg

Jag och SnorBråka i höstas sen är det jag och Fofo för 3 år sedan.

MatteFocus.jpg

Vad liten och hårig du ser ut, lite kort näsa också kanske?

:p:D

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH vet du hur lång tid det tod mig att förstå att det var pekinesen du menade :P hahahah jag tänkte men usch vad taskig hon är *kollar närmre för att se om hon verkligen är hårig och har liten näsa* hahaha :rofl::angel::angel:

*kl*
Jag tror inte jag har en enda vettig bild på mig OCH hundarna...som inte är flera år gammal. Lägger in separata bilder på oss så länge så får jag fixa en kombinerad någon dag:)

1-36.jpg

Jag posar för fullt:

03-54.jpg

och jag fotar mig själv...

04-50.jpg

Strauss

01-56.jpg

Calle

Härlig stil!

Jag får kanske ta och knäppa ett kort på mig och Grimsan till vardags, jag ha rju inte jämt hundkläder på mig :D

Ja, eller hur! Man bor ju faktiskt inte direkt i fluffiga mjukisbyxor, vinterkängor och fjorton lager tröjor :D Jag tänkte också ta en bild på mig och hundarna någon gång när man ser lite mer vardaglig ut och inte hej-jag-har-33-bajspåsar-och-12-fuktskadade-levergodisar-i-fickan. :p

Och angående din vovve Harley så måste jag erkänna att det är dina bilder och beskrivningar av honom som har fått mig att börja vända mig om efter westies när jag ser dom. Den dag jag får oändligt med tid och ork så jag kan ha en massa olika hundar vill jag ha en sån. :love:

Vovve och liten bit av jag ;)
IMG_0201.jpg

får kanske lov o ha med en bättre bild också....
matteogrisan.jpg

Ja, eller hur! Man bor ju faktiskt inte direkt i fluffiga mjukisbyxor, vinterkängor och fjorton lager tröjor :D Jag tänkte också ta en bild på mig och hundarna någon gång när man ser lite mer vardaglig ut och inte hej-jag-har-33-bajspåsar-och-12-fuktskadade-levergodisar-i-fickan. :p

:

Det sorgliga är att JAG gör det. Borde nästan göra en spinoff på detta. Hur man piffar upp sig när hunden inte är med, och hur man inte går ut i byxor med tassavtryck och råkar riva upp 14 bajspåsar och tre doko när amn handlar på ICA och ska betala.

Det sorgliga är att JAG gör det. Borde nästan göra en spinoff på detta. Hur man piffar upp sig när hunden inte är med, och hur man inte går ut i byxor med tassavtryck och råkar riva upp 14 bajspåsar och tre doko när amn handlar på ICA och ska betala.

Jag är också rätt nära där. Men jag försöker byta kläder och fixa håret så att jag åtminstone kan ta av mig mössan/kepsen utan att skrämma iväg folk när jag ska till skolan. Fast det har hänt ganska många gånger att jag ska ta upp mobilen ur jackfickan och det följer med ex antal bajspåsar, gamla godisar och en klicker. Men vad gör man inte. Dessutom inser jag varje morgon nu när det är kallt att det är så mycket mer varmt med långkalsonger och mjukisbyxor än det är med ett par jeans, och så står jag där och förbannar mig själv att jag är så fåfäng bara för att sitta och frysa med jackan på i ett klassrum några timmar. :crazy:

Jag tycker iallafall att alla är jättefina på bilderna! Med eller utan fickorna fulla med bajspåsar och levergodisar. :p

kl

Såhär ser det ut när vi försöker träna... :angel:
jag-zumi-skogen.jpg

Och såhär ser vi ut, vovven är absolut inte bortskämd ;)
jag-zumi-datorrummet.jpg

kl

här är jag och min tös:

från sommaren 2007:
26250224.jpg

från sommaren 2008:
26250229.jpg

från nu i veckan när vi hade lite kramstund:
26250227.jpg

26250228.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 094
Senast: Niyama
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
656
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka