ni kan inte ana...

Sv: ni kan inte ana...

"lille" loke är sig lik fast han har varit lite off i veckan efter att ha ätit lite aluminiumformar och döda lamm hos hundvakten :crazy:

här skulle jag få till en flinanade smiley men buke tyckte att det skulle vara en sån här :d

Senast ändrad:

kärt barn har många namn. om jag är glad på honom eller börjar bli lite desperat så heter han Locki eller Lockis. är han påväg på fel sida av vägen eller behöver en snabb liten påminnelse så blir det Lok. när han har varit stygg heter han Loke ;)

Här var det bildbomb:

DSC_6194.jpg

DSC_6245.jpg

DSC_6256.jpg

DSC_6331.jpg

så fina de blev! hundarna ser ju så levande ut jämfört med mina amatörbilder! och minina ser glad och uppmärksam ut! :)

Otroligt vackra bilder, du är så himla duktig!

Skulle vilja att du fotar min hund någon gång :love:

*kl*

ÅH vad jag blev sugen på att ge mig ut på fotopromenad nu! Så dumt att jag "måste" vänta några dagar. Jättefina bilder. :laugh:

Mmm systemkamera säger jag bara... Jag har en. Fast den är analog. Den ligger bara och samlar damm och jag fotar med en tråkig digitalkamera istället.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 983
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 041
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 226
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka