Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Hund SVT2 söndag 29/3 kl 22.00. Dokument utifrån visar i morgon kväll BBC's dokumentär om hundavel. Kan vara värt att se. 21 22 23
Svar
449
· Visningar
31 059
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Som många vet har jag en hund som är sjuk och vi vet inte vad det är som spökar. Vi har i nuläget använt över hälften av pengarna på...
Svar
14
· Visningar
1 491
Senast: Gumman
·
E
Övr. Hund Igår när jag gick en promenad så såg jag en stor hund med två ägare. Hunden bajsade och när den var klar, gick de bara vidare utan att... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
13 760
Senast: Inte_Ung
·
S
Övr. Hund Ja, hur funkar det egentligen om en hund blir rapporterad för oacceptabelt beteende vid ett Mh eller MT? Blir man avstängd för all...
Svar
11
· Visningar
3 462
Senast: skrocken
·
Hundhälsa Vi har en 3-årig hanhund som är okastrerad i min familj. Han är normalt ett riktigt charmtroll som har den perfekta balansen mellan att... 2
Svar
28
· Visningar
2 981
Senast: angiepangie
·
Hundhälsa Alla tips mottages tacksamt. Har blivit fodervärd åt en jack russeltik på 6 år. Men hunden verkar ha ett ganska stort bagage med sig... 2
Svar
23
· Visningar
1 848
Senast: Daff
·
Hundhälsa Tycker Lillfjant är väl kliig. Inte sår, eller ens att det syns i pälsen att han kliat, huden och pälsen är jättefin. Magen utmärkt. Men... 2 3
Svar
58
· Visningar
11 351
Senast: Zqathan
·
Y
Övr. Hund Hej det här är mitt första inlägg här, men läser allt ni skriver.:bow: Äger nu en jack russel och trivs jätte bra med det. Har förr haft...
Svar
3
· Visningar
2 916
N
Övr. Hund Om någon av er har lust att lägga upp nån bild på sin hund så skulle jag vara tacksam :) På sällskapshundar, dock inte nödvändigtvis den... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
24 546
Senast: Miss_Laari
·
A
Hundhälsa Är det farligt för hundar att äta uppblött betfor? Jag undrar mest för att min hund råkade äta lite färdigblött betfor idag. Själv...
Svar
5
· Visningar
1 387
Senast: Blandrastik
·
U
Hundhälsa Denna fråga har jag funderat länge på och jag undrar om det finns några hundexperter där ute som vet? 2
Svar
23
· Visningar
5 494
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund Hur tränar ni passivitet? Jag har upptäckt på träningarna på klubben att hunden fått svårare och svårare att koppla av. Och tänkte höra...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Efter en tids sjukdom lämnade en mycket god vän till min och sambo hans familj, jordelivet. Kvar lämnades en oförstående hund, som nu...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Generalen
·
P
Övr. Hund Jag har en 7 månaders gammal hund och när hon är ensam hemma så börjar hon genast tugga på saker och spec skor. trots att hon har flera...
Svar
10
· Visningar
4 275
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund På torsdag kommer vår 7månaders hanhund hem till oss. Jag får med mig hans igloo och hans filt ( som även kommer från uppfödaren) och...
Svar
18
· Visningar
1 562
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Letar den tråden där nån skrev en skitbra grej om korrigering och hundar, som gick ut på att man tillverkade en batong som man slog sig...
Svar
16
· Visningar
1 106
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: stintans
·
L
Hundavel & Ras nu har jag och min sambo blivit ägare till en welshare =) en snygg kille på 3 år. så i maj blir de jakt kurs och viltspår så fort...
Svar
16
· Visningar
3 640
Senast: virus
·
Övr. Hund Värmde hjärtat lite. http://www.youtube.com/watch?v=JB0R0yYww_c :)
Svar
6
· Visningar
709
Hundavel & Ras Heej, Bella kommer nu på lördag gå in i 6 veckan och vi var på ultraljud med henne igår då jag vill veta om hon är med valpar eller...
Svar
12
· Visningar
1 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka