Sv: Billigt/dyrt foder
Jag har av samma anlednig som du. Börjat leta ett billigare foder.
Har nu i dagarna börjat ge mina HALLA foder. Vi får se hur det blir. Det är 200kr billigare per säck.
Fick rekomendationer fån hundtjäns de har schäfer uppfödning me. De är bra sa dom
Mina hundar äter nu royal canin mini (två shih tzu), jag funderar på att byta foder. Anledningen är väl mest för att jag vill ha ett billigare foder.
Men vad tycker ni om maten som är lite billigare, exempelvis doggy? Är det sämre för att det är billigare? Eller är det från hund till hund hur det passar?
Jag har för mig att mina morföräldrar alltid gett sina hundar doggy torrfoder (eller om det bara var doggy burkmat dom blanda i, hm..) och jag tänkte om det alltid funkat för dom så kanske det funkar bra för mina hundar också. Men jag ska prata med dom och höra.
Men vad tycker ni? Någon som ger sina hundar billigare foder, som man kan köpa i matvaruaffärer?
Jag har av samma anlednig som du. Börjat leta ett billigare foder.
Har nu i dagarna börjat ge mina HALLA foder. Vi får se hur det blir. Det är 200kr billigare per säck.
Fick rekomendationer fån hundtjäns de har schäfer uppfödning me. De är bra sa dom