tiknamn på E?

Sv: tiknamn på E?

De står mellan Salkins Elegance in black eller Salkins Easy to love, har gott om tid på mig så jag fortsätter fundera:)

Fina men inte direkt ovanliga, kolla i en utst katalog eller på hunddata, är mängder som heter detta och liknade.
Men namnen är fina, vill bara påpeka detta eftersom du skrev att du ville ha ovanliga namn.

Exellent Elegance
Exellent Effect
Extravagant
Endless Love
Endless Eden
Extra Fancy
Eternal Flame

Ja det var väl dom jag kom på :)

Fina men inte direkt ovanliga, kolla i en utst katalog eller på hunddata, är mängder som heter detta och liknade.
Men namnen är fina, vill bara påpeka detta eftersom du skrev att du ville ha ovanliga namn.

mena inte att dom skulle va ovanliga, utan att de inte skulle va sånna vanliga som emma osv , gör inget om flera hundar heter samma, men vill ha ett på ett annat språk än svenska:)

Namnförslag till stamtavla:
Salkins Flame Fire
Flammon Dancer
Evita a la Bonita, Evita de Bonita

Namnförslag till tilltalsnamn:
Flamman
Dixie
Evita

Evita tycker jag är så vackert!:love:

Ska bannimej döpa nån vovvse eller misse till det någon gång. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 430
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera... 2
Svar
24
· Visningar
2 275
R
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 072
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom... 2
Svar
21
· Visningar
3 914
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈