"Rottweilern" Nisse *bilder*

Sv: "Rottweilern" Nisse *bilder*

DSC_5346.jpg

Åh, vad jag minns lilleman när han var precis var nyanländ här hemma, ligga och sova i våra famnar var det bästa han visste (och i viss mån fortfarande älskar).
Underbar bild!:love:

UNDERBAR bild på din mamma & valpen, och pappa tycks ha kommit över motvilligheten ;)

Bra rasval tycker jag givetvis (fast *viskar* fel färg...)

=)

Lite dassig i färgen för att vara rottis, men ok då.... :cool:

Vilken blick! Vad vacker han är och vad lyckliga dina föräldrar ser ut! Tänk vad mycket fint de har att se fram emot tillsammans med sin nya familjemedlem. :love::love:

Det tåls att upprepas - fy helvete vad sööööt och din mor ser så lycklig ut, vilken fantastisk bild!:love:
Älska skägget - man vill bara ta tag i det och pussa sönder den där nosen:p

*kl*

UNDERBARA bilder!
(och så måste jag säga att jag är stormförtjust i katten!)

Helt underbar valp!! :love:
(Inte helt olik min Helmer när han var valp! ;))

Och jag måste instämma med flera andra som redan påpekat vilka fina kort du har tagit!

Vilken söt kille han är! De kommer säkert att få mycket roligt med den killen, och med de föräldrarna kan han ju inte bli annat än stilig :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 941
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 295
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 351
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka