Hundutställning i Malmö!

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare soffeloffan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 708
Sv: Hundutställning i Malmö!

Ingen som har bilder från dagen/dagarna då? :angel:

Jag kan inte sluta tänka på schäfrar .. :love:

Roligt att ni fick nytt rekord. Grattis!!! Himla otur med ett pang-ljud mitt i allt :(

Nej men var 1:an efter 2:an :O Då hade jag ju hunnit se det. Var helt säker på att den var först så jag åkte när 2:an var slut *typiskt*

Tack :)
Nej i programmet var ju ettan först trist att de ändrade och inte satte upp lappar så publiken förstod vad som hände, det gjorde knappt jag heller ;)

KL

Syrran ställde sin dvärgschnauzertik, och hon blev 2: e BT med CERT och r-CACIB :love::banana:!!

Jag är såååå glad för syrran och lilltikens skull :bump:!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 009
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 938
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 888
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 697
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka