Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, varför det? Det är ju inte ens en träningsfråga, utan ett faktiskt hjälpsamt tips. Hade du däremot börjat göra dig lustig över inkallningsproblem i allmänhet hade nog vederbörande klarat sig utan.
Om informationen är vettig är metoden för hur den lades fram mindre viktig.
Men TS hund reagerade ju på tjejens rottis. Inte så smart att stanna då elelr?
Så varför skulle den passerande tjejen hålla inne med sitt hjälpsamma tips till TS? Jag ser faktiskt inte skillnaden.
Så varför skulle den passerande tjejen hålla inne med sitt hjälpsamma tips till TS? Jag ser faktiskt inte skillnaden.
Jag passerade en gång herre och jag hade min Grand Danois kopplad intill sidan och precis när vi passerat varandra så vänder sig gubben och och väser: -"Det är tur för dig att du har hunden kopplad!"
Haha, i förebyggande syfte liksom. Vilken pajas. Jag kan känna ibland när jag plockar upp bajs när det finns andra i närheten, att de tror att jag plockar upp "bara för att de ser". (I verkligheten är jag rätt noga med att plocka upp)
Men vem vet att det inte var precis DET som den här passerande tjejen ville göra? Men TS tolkade henne som snäsig och oförskämd. Har då den passerande gjort fel? Hade hon gjort mindre fel om TS istället tackat för tipset?