Halsband, när det är rena accessoarer!

Sv: Halsband, när det är rena accessoarer!

Det finns i dom flesta djuraffärer :D xD

Jag måste ju skaka liv i Accessoar tråden!

Nyaste:
quintanas-halsband_29543277.jpg

Zipper har en miljon halsband och selar ungefär, men de här är de vi använder oftast :D

Hurtta halvstryp
DSCN9722.jpg

Vanlig kjedja (använder vi på träning)
DSCN9721.jpg

JOKKE halvstryp med älgskinn :love:
DSCN9723.jpg

Vanligt tråkigt platt läderhalsband (med grym kvalitet!)
DSCN9724.jpg

Nu har jag också tagit några bilder. Tar att jag inte har så många halsband, Faiza hade blivit otålig. :p

Hurtta reflexhalsband som vi använder nästan jämt (smalt mörkbrunt läderkoppel till).
26462774.jpg

Igår fick jag hem det här, precis ett sådant som jag letat ett tag efter! Även det Hurtta (helstryp) och till det ett ljusbrunt rundsytt läderkoppel från Jokke.
Så detta blir väl vårat finhalsband framöver.
26462790.jpg

Barrac i sitt senaste också det jag tycker är finast hittills, han blev fin i blått

Lillgubbens när han var liten, tärnsjöläder med mässingskulor och glaspärlor i grönt o gult. dålig bild. Döskallehalsbandet används nästan aldrig...
DSC05039.jpg

dsc04705_17790469.jpg

Annat som han använder ibland, tärnsjöläder med cremefärgade snäckskalspärlor och guldramar
100_1384.jpg

100_1060_21175549.jpg

dsc05949_26144477.jpg

Kamphundsscarf
dsc07082_30945018.jpg

Dubbel halvstryp i guld
100_1425_22867443.jpg

Det här ska bli till hans nästa halsband... to be continued.
dsc07120_31147926.jpg

*KL*

Jag är rätt kräsen med vad jag sätter på min hund, antingen ska det vara kedja och/eller läder eller så ska det bara vara något riktigt häftigt i en skrikig färg oftast äppelgrönt!

Har bara bild på tunn kedja halvstryp, Svart läderhalsband med vitt foder (möjlighet att sätta dit bokstäver men vill inte) och så hans Puppiasele.

26527959.jpg

26527962.jpg

26527968.jpg

Självfallet så är Api finast i sitt specialbeställda staffehalsband.
Dock har husse satt det uppochner på denna bild:
staffie.jpg

En bättre bild på halsbandet:
staffie2.jpg

Vardagshalsbandet är ett halvstryp i fleece med reflex från Gustaf&Evita. Har hållt jättebra! Nu börjar det fransa sig lite så dags att införskaffa ett nytt.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 926
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 495
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 994
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 645
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024