Sv: Löplina!

vi köpte en spårlina till våran valp, 15 m och orange ;) knöt fast i bron så hon kan röra sig rätt så fritt. passar bra för vi vill att hon ska lära sig vart tomtgränsen går.

kl

i höstas när vi var ute o jagade så hittade jag vår hund HELT ihoptrasslad med en unghund som hade blivit bunden i en längre lina vid bron, ägaren hade åkt o handlat:eek: hade vi inte haft pejl på våran så vi hittade dom snabbt så hade båda hundarna dött, det var på gränsen för den unga hunden... jag själv skulle aldrig komma på tanken att knyta fast en valp eller unghund i en längre lina, möjligvis en äldre mkt cool hund

Så hade vi åt förra vovven en lina i huset...men vi lämande honom aldrig ensam så...skulle aldrig komma på tanken!:eek:
Är vi borta e antingen hunden med eller (när den van sej iaf) ensam hemma(inne)

Pappa hade visst varit och beställt något till löplinan på Granngården nu får se vad det blir!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och... 2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 049
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
924
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024