Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilket regntäcke är ni mest nöjd med? Jag har ett Hurtta vintertäcke som sitter bra, är regntäckena lika trevligt i passformen? Andra...
2
Svar
22
· Visningar
2 372
Övr. Hund Har ni någon speciell sele när joggar med hundarna? Jag har kikat lite på Neewas joggingsele som Baggen säljer. Tycker den ser bra ut...
Svar
12
· Visningar
1 760
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Jag funderar på att skaffa mig en hund, vilket jag drömt om att göra sedan jag var liten. Vi har en hund i familjen, en...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Usch jag skäms nästan. I denna värld där jag försöker tänka hållbart & visst jag syr själv, köper begagnat osv men har ändå lite ångest...
2
Svar
38
· Visningar
2 580
Senast: Idahoe
·
Hundavel & Ras Har funderat lite på att köpa en ny hund. Tänker mig en hund av mindre modell. En trevlig och sällskaplig hund och gillar att träna...
Svar
18
· Visningar
1 970
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej alla bukefalister! :D (Ja en till rastråd jag vet.. men är vilse i djungeln) Har länge funderat på vilken ras min framtida hund ska...
Svar
13
· Visningar
3 075
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Ja alltså, av olika anledningar behövde voffs gå på en lång kur rimadyl i våras. Det var aldrig något problem med magen hans före eller...
Svar
6
· Visningar
1 909
Hundhälsa Jag börjar bli lite less och tycker samtidigt synd om min hund. Han är 6 år och har ätit samma foder i flera år och har fungerat...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Jag är i startgroparna och ska köra igång med eliminationsdiet på min hund. Jag har köpt Royalcanins hypoallergic torr och...
Svar
5
· Visningar
2 886
Senast: _Maria_
·
Hundhälsa Det är dags för unghunden att röntgas men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Läser både här och där om folk som fått sina...
Svar
11
· Visningar
1 427
Hundhälsa Finns det någon här som har erfarenhet av Glaukom hos hund? Eller blinda hundar i allmänhet? Vår kära Golden fick åka in akut till...
Svar
7
· Visningar
4 247
·
Övr. Hund Nu har första snön kommit :) Sooki är överlycklig!! För en stund sen var sonen ute och gjorde en snögubbe och Sooki var ute med honom...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Vad föredrar ni för underlag UTOMHUS om gräs INTE är ett alternativ? Förutsättningarna för klubbens agilityplan är någon slags naturlig...
2
Svar
20
· Visningar
3 220
·
Övr. Hund Alltså, jag får dubbla bud vad gäller kastrering av tikar från hundägare höger och vänster. En del säger att kastrering av en tik...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
14 134
Senast: Taxilock
·
Hundavel & Ras Finns det rottweiler med lång päls? Har aldrig sett eller hört talas om det och det står inget om det i rasstandarden. Anledningen till...
Svar
13
· Visningar
9 368
Övr. Hund Jag har en shetland sheepdog på dryga året, hon har sen hon kom till mig som 8 veckors valp alltid haft väldigt svårt för andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 434
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Finns det fler här på buke som kommer från Gävle med hund? Jag har en 5 månadersvalp som gärna vill träffa några vänner att kunna leka...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Vår älskade fantastiska lille Idefix. Det som skulle bli hela hans liv ( och havanais blir gamla) blev bara fem månader:cry:. Fem...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: LiZH
·
Övr. Hund Min hund är snart fyra år och har aldrig varit i kontakt med katter. När man ser dom ute reagerar han likadant som när han ser...
Svar
16
· Visningar
4 933
Senast: kompis87
·
Hundhälsa Vi upptäckte en fästig på lillen igår. Det var sambon som hade känt en "klump" på bakbenet på honom, som en liten tumör nästan. Vi...
Svar
6
· Visningar
14 712
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka