Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Jag har helt tappat motivationen till allt vad träning innebär nu i höstrusket. Jag satt därför här om kvällen och kikade på lite...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har fastnat i djungeln att hitta ett bra valpfoder (torrfoder). Jag kan villigt erkänna att när det kommer till foder är jag väldigt...
2
Svar
21
· Visningar
6 468
Hundhälsa Hej! Nu kommer ju min valp hem om ca 2 v. Den är uppfödd på ett bra torrfoder men jag vill helst ge färskfoder, och då vom og hundemat...
Svar
4
· Visningar
1 642
Övr. Hund Hallå buke! Har inte varit inne sedan man uppdaterade designen så vi får se om jag får iväg denna post. Jag vill ha tips på tiknamn...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 826
Senast: holymary
·
F
Hundavel & Ras Alltså jag har brytt huvudet åt det här med nästa ras i säkert ett år nu, utan några egentliga framgångar. Jag vet vad jag vill ha, men...
Svar
6
· Visningar
2 427
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Har inte sett någon BC tråd, så startar en själv. Så in med bilder och prestentationer med era bordercollisar. Sen kan vi väl tjattra...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 411
Senast: fijja
·
Hundhälsa Jag och min familj har snackat lite om att åka till ett stort badland i Tyskland i vinter. Det har alltid varit en svårighet att hitta...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras En tanke som slog mig häromdagen. Finns vallgenen hos alla hundar? Vart kommer den ifrån från början? Vallar vargar? Tänker på mina...
Svar
5
· Visningar
1 539
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Lhasa Apso tik som jag misstänker har patellaupphakning. Men jag har ingen direkt erfarenhet av patella hos hund, det...
Svar
8
· Visningar
5 262
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni använder för jacka nu på hösten? Jag blir galen nämligen. Antingen är det för varmt eller för kallt och jag vet inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 687
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hur ser ni på att mängden är densamma för både små och stora hundar? Varför gör man inte som vid allt annat att man doserar efter vikten?
Svar
6
· Visningar
697
Hundhälsa Jag ska i ca 2 veckor passa en Samojed då min hund inte får vara på skolan när hon löper. Denna hund i fråga, är en Samojedtik på ca...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Migo
·
Övr. Hund Vår hane på 3 mån är ny hos oss sen 3 veckor. Super fin och glad och väldigt busig. Det är min första småhund, haft setter tidigare...
Svar
11
· Visningar
3 031
Senast: Rexis
·
Övr. Hund På tävlingar och prov är det väldigt tydligt vad som gäller, men på kurs då? Om en hund till exempel attackerar och biter en annan hund...
Svar
8
· Visningar
1 360
Hundhälsa Hej alla Har en basenjitik som är lite ur gängorna. Kan inte se något fel, Hon är som normalt bara lite mer slö, Äter allt som kommer...
Svar
14
· Visningar
2 737
Senast: pretsco
·
Övr. Hund Halloj! Första inlägget här på hund tror jag. Hoppas ni kan hjälpa mig. Jag är hundvakt till en 4 årig papillontik, uppvuxen på kennel...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Madick
·
Hundhälsa Hej! Måste få skriva av mig.. Att göra en lång historia lite kortare så skulle min kompis hjälpa till och rehabilitera en "nervös" hund...
Svar
15
· Visningar
2 077
Senast: Sissa
·
Hundhälsa Som rubriken lyder så undrar jag vad det finns för alternativ. Är det bara ren kastrering som gäller, eller finns det liknade som för...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Mina hundar äter vanligtvis fodax, men fick nu mästers torrfoder. Och precis samma sak som förra vändan de åt så börjar de klia sig mer...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka