Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som lancashire heelerägare är jag med i en grupp på Fb för rasen och där har vi fått se många fina bilder på två kompisar - nämligen...
Svar
6
· Visningar
1 611
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Jag letar runt efter en smidig cykelkorg att ha hunden i men jag tycker att allting verkar så ostabilt. Maxvikten brukar ligga på 6-8 kg...
Svar
15
· Visningar
7 078
Senast: tolksele
·
Hundhälsa Har en sju månaders gråhundstik som vägrar äta ur sin skål. Om jag lägger små bitar på golvet så äter hon gladeligen upp sin mat. Jag...
Svar
16
· Visningar
8 521
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Hund Vad tycker ni är bäst? Sele eller halsband? Jag har hört att halsband kan ge skador i nacken... Funderar på att köpa sele för första...
2
Svar
29
· Visningar
2 898
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Ni som haft många hundar o röntgat. Gärna större raser. Vid vilken ålder har ni röngtat hd, ed? Vilken ålder förespråkar ni? Min...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 002
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min hund är 7,5 år, blandras Jack Russel/Dansk-svenskgårdshund. Väger ca 16 kg och är ca 37 cm hög så stor för de raser som är i honom...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 282
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Vi har en aussie på klubben som gör så, går upp på bakbenen och stöter nosen, ganska hårt mot/in i en annan människa. Jag har sett...
Svar
6
· Visningar
4 160
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund På fredag flyttar vi in till våran nya gård! :D Gården är byggd 1920 och det står en gammal liten lada där. Tror ena delen säkert haft...
Svar
7
· Visningar
3 929
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras Idag fick jag reda på att en släkting till mig (med registrerad kennel) har låtit para sin blandrastik som har den värsta mentaliteten...
2
Svar
23
· Visningar
4 372
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej! Jag har en 12 veckors bichon havanais hane här hemma som har ätit VOH sen 9 veckors ålder. Han äter valpfodret och de första...
Svar
2
· Visningar
1 253
Övr. Hund Jag var i djuraffaren harom dagen. En kvinna med en liten 14 veckors BC valp pa armen stod och konverserade med personalen. Hon fragade...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 834
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Snabb fråga. Kan man ge klövar som tugg/gnagben? Eller är man dum i huvudet då?
Svar
10
· Visningar
890
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Hej! Jag har läst lite om rallylydnad, men vet inte så mycket.. Vad går det ut på? Hur kan man träna på det? Finns det kurser? Tack på...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag och sambon blev i augusti fodervärdar till en underbar basset som heter Bosse! Perfekt "första hund", jag har haft hund innan och...
Svar
14
· Visningar
6 472
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vet inte helt säkert på om denna tråd ska ligga här. Men eftersom det är hundfolket jag vill fråga så lägger jag den här! Annars är det...
Svar
17
· Visningar
1 872
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag ger mina hundar VOM färskfoder men ska jag även ge torrfoder, blir lite fundersam när jag läser att en del ger färskmat och även...
Svar
10
· Visningar
1 715
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag letar bil nu och har troligtvis hittat en, det är iaf en bil som jag tycker om och som blir min om jag vill ha den imorgon :p Dock...
2
Svar
38
· Visningar
8 893
Senast: Miao
·
Övr. Hund Det är verkligen på tiden att bjässehunden får ett regntäcke för att jag ska få göra något annat med mitt liv än att torka hund. Han är...
Svar
6
· Visningar
968
Hundhälsa Jag söker ett franskt hundfoder som jag köpte för längesedan, i början av nittiotalet. Kommer tyvärr inte ihåg vad det hette, jag blev...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Vad är vallning? Det är ett fantastiskt samspel mellan vallningsdjur och vallhund! En vallhund klarar av att arbeta målmedvetet helt...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka