Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur vanligt är det att veterinären kräver blodprov före munsanering? Mina föräldrar har tyckt att deras hund luktar illa ur munnen men...
Svar
11
· Visningar
3 476
Senast: skrabbe
·
Hundhälsa En fundering, kan man ge vildsvin klövar hela till hund? Jag har dom att spåra med men fick så många nu att jag funderade på om inte...
Svar
4
· Visningar
1 615
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Ladda gick BPH förra veckan, och jag kände mig väldigt nöjd med dagen och tyckte att resultatet speglade den bilden jag fått av min...
2
Svar
36
· Visningar
4 001
Senast: jerseyko
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har några ett par raser jag funderar på om jag ska skaffa en valp av om ett år eller två, men vill fråga er vilka raser ni...
Svar
14
· Visningar
1 139
Senast: Jozelle
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja se vad ni hundägare här buke har för hundar och se bilder på de. Själv har jag en portugisisk...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 138
Senast: Baddy96
·
Hundhälsa Undrar över om någon har erfarenhet av detta att dela med sig?
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Flash5
·
Hundhälsa Ännu en skriva-av-mig-tråd.. Har en individ med medfödd Megaesofagus, en katt men defekten är, vad jag förstått, mycket vanligare på...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hur stor är en chihuahua valp? Ska köpa ett täcke i present till en vän som just har skaffat en valp. När jag letar efter täcken på...
Svar
5
· Visningar
1 475
Hundhälsa Jag känner mig som världens sämsta djurmänniska och jag mår seriöst dåligt över det! Problemet är som följer: en person i min omedelbara...
2
Svar
32
· Visningar
2 673
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Troligtvis har hon blödigt ur munnen sedan i torsdags. Jag såg då fläckar i sängen på fredagseftermiddagen, jag hade klippt klorna på...
Svar
5
· Visningar
9 998
Hundhälsa Röntgade min hund igår och hon är fortfarande slö efter att blivit sederad med plegasil. Veterinären sade igår morse, "att hon bör vara...
Svar
5
· Visningar
1 464
Övr. Hund Nu är andra tråden uppe i över 2000 inlägg, dags att skapa en ny! Jag inleder med lite bilder på kvartetten från dagens simträning...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
200 605
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Jag funderar över hur**as vintertäcken. De två nya "Summit Parka" och "Ultimate warmer" som har kommit. Ett kom väl i fjol eller nåt...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: igbest
·
Övr. Hund Ursäkta en icke-hundmänniska, jag kanske trampar i något tabuklavér nu för man bör säkert inte adoptera irländska gatuhundar - men om ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 577
Senast: Askur
·
Övr. Hund Ska man alltid avstå att avla på en hund om ett kullsyskon har en allvarlig sjukdom, ett syskon som dog av hjärtfel i detta fall runt...
Svar
9
· Visningar
1 869
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Är det nån som har erfarenhet av den rasen? Jag kan googla själv, men tänkte om det är nån på buke som har en sån? Eller känner nån...
2
Svar
32
· Visningar
2 819
Senast: Lager
·
Övr. Hund Vi skall köpa en sällskapshund till min 9åriga han hund som inte trivs att vara själv då vi har flyttat så han har ingen kompis längre...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Fruentimber
·
Hundträning Jag vet att min lille valp är just en liten valp, och jag förväntar mig inte att han ska bli rumsren på en gång, men jag har några...
Svar
7
· Visningar
3 697
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag letar efter en bra, informativ film om hur det är att skaffa hund från någon med vettiga åsikter. Finns det någon sådan? Svenska...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: McFlurry
·
F
Hundhälsa Jaha, då har gammeltiken flytningar. Kan ha haft en tid då jag inte upptäckt något förrän jag bytte lakanen i sängen. I övrigt...
Svar
5
· Visningar
1 362
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka