Dobermanntråden

Troligen löser det sig på annat vis :)
Fluffet(schäfer/tervkorsningen) får flytta på sig en sista gång, men förhoppningsvis blir det så bra som vi hoppas där han bara ska agera sällskap och inte ha mig med i bilden som inte kan låta bli att försöka träna med honom, vilket jag vet att han inte fixar egentligen. Så fort det kommer någon typ av kravbild med så har man sänkt hunden för en vecka framåt, och vissa dagar räcker det med att man försöker "styra" leken även om det enbart är med mjuka metoder fungerar det fortfarande inte. Men det kommer bli tomt utan den fluffiga :(
Men förhoppningsvis blir det som tänkt att han får det bättre än han har det nu för det är ju målet.

/Camilla

Och här verkar saker faktiskt följa planerna :)
Fluffet verkar få det precis så bra som vi hoppades, han har äntligen hittat sin människa i nya hemmet :)
Och dom andra två går så sakta framåt även om det just nu är väldigt sakta då jag jobbar alldeles för mycket, tyvärr. Fast en liten bild på Rask har jag lyckats få till :)

10816208_10152885498718428_1140209630_n.jpg

Jag kan få plats jag med.... ;)

Vart har ni andra tagit vägen? ;)

/Camilla

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 094
Senast: Hermelin
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 193
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 528
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar