Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Märkte för ca en vecka sen att min hund har fått otroligt mycket sk. lösskinn! Han är 2,5 år köpte honom när han var ca 1,5 år och han...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Tofflan
·
Övr. Hund Vi har katter sedan tidigare och nu har vi också en hundvalp. Valle valp är ca 3månader nu och han är en liten hund av terrier typ...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min lilla tjej har aldrig varit stor i maten, men nu under löpen äter hon i princip ingenting. Hon äter några tuggor av maten men sen är...
Svar
7
· Visningar
6 657
Senast: Bee Sweet´s
·
G
Övr. Hund Åh vad jag är glad! Vi ska få ta över våran älskade "promenadhund" tills vidare och det är det absolut bästa som kunde hända! :love...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: glimmie
·
M
Övr. Hund Ni som tagit med Hunden till Spanien. Hur funkar det???? Karantän? Flyg? Sprutor? Berätta om era erfarenheter MVH :bow:
Svar
4
· Visningar
880
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Min hund har aldrig brytt sig om hästar. Han har koll på dem och flyttar sig vid behov. Han är nästan alltid med mig när jag rider. Han...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Hera
·
L
Övr. Hund Hur mycket fick ni betala för hanhund resp tik?
Svar
11
· Visningar
804
Senast: Mitra
·
Övr. Hund Jag är ingen hundägare själv men jag tycker om hundar däremot har jag enorm respekt till stora hundar som jag inte känner och är på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 208
Senast: LIA
·
R
Övr. Hund Jag är desperat och behöver snabba Tips och råd. Det är så att min hund Ronja (Bearded collie 7 År.) Är skotträdd. Det har vi vetat av i...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: navajo
·
M
Övr. Hund vad innebär att man får ett cert när man tävlar?
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har lagt märke till att min hund kan rapa till ibland. Inte ofta men det händer ibland. Gör era hundar det någon gång? Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
17 208
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund När ger ni er hund/valp sista måltiden på kvällen & när får den första måltiden på morgonen? När går ni senast ut med hunden på kvällen...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: _malle__
·
J
Övr. Hund idag fick min älskade lille vovve somna in.. han hette foxie, hanne, blev 5.5 år.. han njurar hade slutat fungera, så de fanns inget...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: Trissa
·
S
Övr. Hund Min lilla vovva fyller 1 år om några veckor. Jag undrar när man ska ge 1 års sprutan. Är det när hunden fyller ett år eller är det när...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Jag har aldrig varit å ställt ut en hund förut. Men nu snart ska vi på vår första utställning vovvan å jag :banana: Min fråga är får...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Som en del av er redan läst så har vi allvarliga planer på att skaffa hund, och troligen en Springer Spaniel. En åkomma hos hund som jag...
Svar
9
· Visningar
1 718
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har någon här någon erfarenhet av det? Våran lilla dvärgpinscherflicka ska in för undersökning imorgon och jag är nervös som få. Dels...
Svar
11
· Visningar
2 071
Senast: MissFideli
·
Z
Övr. Hund Lite funderingar kring det. Min personliga åsikt om detta är: Nej det borde man inte. Borde man inte börja med att ta hand om hundarna...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 907
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag och sambon har börjat prata lite mer seriöst om att skaffa hund. Det är inget som kommer att ske i morgon, men eventuellt framöver...
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Brukar möta ett par på mina promenader som precis har skaffat en liten JR hane på 12 veckor som är så otroligt "harig".. Han har alltid...
2
Svar
25
· Visningar
4 442
Senast: Sophie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?