Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund Detta är ingen annons! Jag ska resa utomlands i juli och behöver få ihop lite pengar. Jag har kollat runt lite, vill man inte bli...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: glee
·
Övr. Hund :rofl: "BAD: Detta är en process där människorna blöter ner golv, väggar och dem själva. Du kan hjälpa dem genom att skaka dig...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: domino
·
S
Övr. Hund Någon som har eller vet vad man kan köpa en Welsh Corgy Pentbroke tror det stavas så nära Uppsala?
Svar
6
· Visningar
876
Senast: strumpan
·
Övr. Hund Den här? http://xantis.mine.nu/cgi-bin/resize.pl?/bilder/otto/118_1826.JPG&640x480 Han växer och ser nu ut såhär...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Hund Min hund är en stor blandrashane på 3 år i maj, och jag känner mig rådlös. Han har haft ett bråkigt förflutet som valp och när vi fick...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Min dalmatinerhane har börjat att ulka/fnysa precis som om han skulle ha slem i halsen som han vill få ut... Främst i början på promenad...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: amalia
·
Övr. Hund Hur stor är risken att min hund får det? Jag var till ett ställe idag där hunden först luktade lite utanför och sedan var han med mig i...
Svar
10
· Visningar
1 495
Senast: pamina
·
S
Övr. Hund Jag har i framtiden tänkt ta några kullar på min ena hund. Mitt mål är att avla på sunda friska föräldrar. Jag kommer bara ta någon...
Svar
10
· Visningar
2 369
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag hoppas att nån ska kunna hjälpa mig! Min valp låter konstigt ibland, liksom grymtar. Det är inte ofta men man börjar ju fundera!!
Svar
7
· Visningar
7 469
Senast: pimy
·
Övr. Hund Nästa problem område. Hur lär man en valp att få klorna klippta? Jag letade upp en gammaltråd här på buke där det stod att man skulle...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: Duvan
·
V
Övr. Hund vad har ni för erfarenheter av dessa hundar?? skulle gärna vilja att ni berättade lite om era, och gärna visade en bild eller två! ;)...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: LackLuster
·
H
Övr. Hund Jag ska på utställning med min 5 månader gamla Saluki i oktober. :) Det är första gången för båda..*nervöööös* Behöver ett koppel...
Svar
5
· Visningar
1 214
Senast: Cesam
·
F
Övr. Hund Min bror har en bull mastiff som har utvecklat vad vi tror är eksem/allergi mellan tårna på tassarna. Värst blir det på vintern när det...
Svar
4
· Visningar
2 212
Senast: Darby
·
B
Övr. Hund Jag blir så j-a trött... I morse när jag gick ut på promenad med mina hundar så stöter vi på en gubbe med tillhörande shetland...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: vackrastarflow
·
S
Övr. Hund Jag funderar på att köpa hund och har lite frågor. Någon som har ca pris på Grand Danois och dobbermann? Funderar nämligen mellan dessa...
2
Svar
31
· Visningar
2 018
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har, som en del av er redan läst, tillsammans med min sambo ganska långt gågna hundplaner. Hunden ska vara i första hand familje- och...
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag hittar inte igen telefonnummret till Ultuna *panik* Jag ska ju åka dit imorgon och måste ha vägbeskrivning (finns på deras...
Svar
1
· Visningar
566
Senast: amalia
·
Övr. Hund Här lät det som att 3:e världskriget hade brutit ut från kl 22,30 fram till kl 02 inatt. Misstänker att det har vart likadant på många...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 251
Senast: Rie
·
Övr. Hund Det lär skulla finnas en handduk som är super att torka av hunden med. Har även sett en matta på TV reklam där det ska räcka att hunden...
Svar
19
· Visningar
2 028
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Är väldigt sugen på skaffa egen hund men hade tänkt och flytta hemifrån först :smirk: Nu vill jag ha lite ideer på vilken ras som...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Feykír
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix