Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Vad anser Ni ska ingå i en vardagslydnadskurs? Vad fick ni göra på Eran vardagslydnadskurs? Vad var bra resp. dåligt? Hur många...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: beda
·
O
Övr. Hund Min urgulliga hund har börjat löpa. Jag hoppas innerligt att det blir en kull valpar till våren. Hanhunden har jag lånat hem och han...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Är det någon mer som har en korsning mellan Lhasa Aphso/Papillon? Här är en bild på min sötnos...
Svar
12
· Visningar
1 043
Senast: lakrits
·
U
Övr. Hund Hej! Jag har en Springerspaniel som dricker och kissar som en häst! Hon är garranterat inte understimulerad och enligt flera...
2
Svar
35
· Visningar
7 084
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Igår dök grannens hanhund upp från ingenstans när jag var på väg till bilen med höglöpande tik, i samma ögonblick som jag vände mig om...
Svar
6
· Visningar
2 607
Senast: zesel
·
Övr. Hund då ska jag äntligen åka och hämta den sedan länge efterlängtade lagotto romagnolo-valpen. En brun tik! För att ha nåt att göra och inte...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Är det någon som vet vad rasen heter som är med i Dr Doolittle-filmen, när han var barn men som skickades iväg när pappan upptäckte att...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Matiz
·
Övr. Hund Åkt 65 mil t.o.r. för att lämna min lilla vovve hos sin pojkvän :D Så förhoppningsvis om två månader har jag hundbäbisar :love:
Svar
2
· Visningar
748
Senast: sammi
·
Övr. Hund Jag har precis borstat tänderna på min hund, han är snart 9 år gammal och har en tendens att lätt få tandsten. Idag var han jätteduktig...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Moheed
·
Övr. Hund Det verkar som om det vuxit fram en ny slags uppfostringsteorier när det gäller hundar, den mjuka icke våldsamma tekniken. Vad anser...
2
Svar
26
· Visningar
2 227
Senast: Moheed
·
S
Övr. Hund Ibland när min unghund blir lite väl sprallig och lekfull och börjar naffsa och hoppa så krävs det ibland att jag ryter till på skarpen...
Svar
10
· Visningar
1 447
Senast: glee
·
T
Övr. Hund Ursäkta ännu en vilkenhundpassarmig-tråd. Jag funderar på att inom något år skaffa en voffe. :) Jag tycker mycket om stora hundar...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 197
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Kan man förvara torrfodret på balkongen under kalla halvåret tro? Fodertunnan är i vägen hade vart skönt att ha den på inglasade...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Snurrfian
·
J
Övr. Hund .. någon som har en bordercollie? erfarenheter av rasen?
Svar
4
· Visningar
860
Senast: jullan
·
S
Övr. Hund Har velat ha en alldeles egen vovve ända sedan jag var en tvärhand hög, men sålänge jag var "barn" och bodde hemma så var det tvärt...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: Ramona
·
V
Övr. Hund Jag tycker det verkar vara en underbar ras, men så väldigt ovanlig... Är det nån här som har en och kan berätta lite om dess...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 205
Övr. Hund Här har ni min hund alltså en schäfertik på 1 år och 3-4 månader. En underbar söt sak... Har väldigt mycket energi och hon är väldigt...
Svar
2
· Visningar
846
P
Övr. Hund Vad har ni för hund? Jag har en finsk spets och en airedale terrier. Finsk spetsen heter Tessu och är 2,5 år, Airedale terriern heter...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 068
Senast: smultroonbarn
·
R
Övr. Hund Jag och min sambo separerade för ca tre månader sedan, det var jag som lämnade homon pga att jag inte hade några känslor kvar för honom...
2
Svar
20
· Visningar
3 095
Senast: Thindra
·
Övr. Hund En Napolean Mastiff (svensk oversattning sokes) har i England fatt 24 valpar!! 20 stycken overlevde, vilket gor att det ar ett nytt...
Svar
5
· Visningar
2 287
Senast: Blueeyes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?