Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund När jag och min sambo skulle gå ut med Jason i förra veckan märkte jag att han haltade på vänster framben lite grann. Men det var så...
2
Svar
35
· Visningar
4 989
Senast: linafina
·
L
Övr. Hund :banana: Ja tycker de är så fina. Ja har en bra bok där de står om dem. ganska mkt mat , motion men inte så mkt pälsvård. Hur...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Mirre
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag undrar vad följande betyder, går ut på och innebär? BH BSP BHP-IPO-SL Jag har försökt hitta fakta om det men finner...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min hund har fått en vårta på underläppen :eek: Den är svagt rosa och ca 4 mm i diameter, ganska platt. Den verkar inte störa honom...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Har funderingar på att återigen bli hundägare framåt sommaren, beroende på hur min livssituation kommer att se ut då. Har tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund min hund skäller på barn. Hur får man bort det? Man kan ju inte direkt träna bort det då barnen blir rädda när han skäller. Det...
Svar
5
· Visningar
10 124
Senast: lady_vip
·
T
Övr. Hund Någon som har koll på vad Maxi Light (15 kg) kostar? Gissar att alla Maxi-foder kostar skjortan... Deras Labradorfoder också när jag...
2
Svar
30
· Visningar
5 016
Senast: Tippan
·
A
Övr. Hund Är det någon här som också har en LABRADOR som matvägrar? Jag har provat med flera foder, så det kan inte vara det. Han är 1,5 år och...
Svar
8
· Visningar
4 604
Senast: Agraff
·
R
Övr. Hund Har börjat få problem med min rottweiler valp på hemvägen av våra promenader. han är 5månader och 31kg tung nu. Uppför sig väldigt bra...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips på vad jag kan hitta på med min valp för att han skall få lite stimulering. Han är en amerikans...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Heira
·
R
Övr. Hund Hejsan! Igår så tog jag en tidigare buss hem för jag slutade ju tidigt! Struntade i att äta mat för jag ville ju gå ut med min hund...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Måste få fråga; är det någon här som pysslar med spårning? :confused: Vi ska träffa vår privattränare som ska lära oss det här med...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Såg ännu en annons om att valparna lämnas från tiken innan 8 veckors ålder! :devil: Dessa var 5 veckor!! :cry: Detta var på bukes...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Smillan
·
Övr. Hund Nu är det bara jag igen! ;) Till 90% säkert att familjen ska skaffa hund detta år - problemet är ju att vi är tre som ska bestämma...
2
Svar
29
· Visningar
2 530
Senast: Rie
·
Hundträning I vår vardag försöker jag lägga in olika träningsmoment - på promenaderna, i hissen, på morgonen, ja.. ni förstår säkert. Givetvis...
Svar
8
· Visningar
2 415
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vi är ett ungt par som går i hundtankar men kan inte riktigt bestämma oss för ras.. så vi undrar om ni har några förslag eller briljanta...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
10 221
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Varför äter min hund kattskit??? Någon som har samma problem? Det händer var och varannan dag att hon går i kattlådan och river...
2
Svar
24
· Visningar
4 219
Senast: Grana
·
Övr. Hund När är det för sent att para en tik som aldrig fått valpar förut? En tik som är 5-6 år gammal, är det för gammalt?
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Det förhåller sig ju på detta vis: Att man inte får starta med en hund som inte har ett godkänt MH efter att den fyllt 18 månader i...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 784
Senast: skrocken
·
M
Övr. Hund Jag vet att det har blivit en hel del trådar om klickerträning på sistone och jag har läst bland de gamla också men utan att hitta det...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: skrocken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka