Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Min hund är pinn och bolltokig, trots att vi knappt leker med bollar (kanske en anledning det också?), men däremot har vänner och...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Heira
·
Övr. Hund Vad har ni för kläder till era vovvar. vi har 2 hundar, en ladde å en liten blandras. labben behöver ingan kläde rmed en lilla har:D...
Svar
11
· Visningar
1 442
Senast: enjes
·
Övr. Hund Nu har jag suttit och lusläst de trådar som finns här på HUND och speciellt Pelle P:s inlägg. Jag försöker bilda mig en uppfattning...
Svar
7
· Visningar
977
B
Övr. Hund Vi är några stycken som träffas 1-2 dagar i veckan och tränar lydnad, alla på sin egen nivå. Är verkligen jättekul för både hundarna och...
Svar
9
· Visningar
10 135
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Så var stunden kommen. Bästa vännens hund avled igår efter en tids sjukdom. Hon kom hem efter en trevlig kväll med en av sina kompisar...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Pettsson
·
T
Övr. Hund .. i en situation när flocken helt plötsligt exploderar? :D Som exempel kan vi väl ta legendariska 6-5 mot Finland, vi sitter väl 10...
Svar
9
· Visningar
864
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Vad kan man göra? Han är hungrig och han tar gärna godis från handen, men han vägrar äta mat ur skål, totalvägrar, men om man tar samma...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 362
R
Övr. Hund Hejsan min långhåriga hund Ronja som är 7år fylller 8 om 4 dagar! Har fått något konstigt rosa aktigt märka till vänster strax nedanför...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Bee Sweet´s
·
G
Övr. Hund Selma brukar "hulka" som om hon behöver hosta till ordentligt eller kräkas, 2-3 gånger om dagen ungefär. Har lyst med ficklampa i nosen...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: glee
·
B
Övr. Hund Min tik valpade för 6 dgr sedan och har mkt svårt att komma igång med att äta.. Hon har alltid varit knepig men nu har hon ju dessutom...
Svar
9
· Visningar
8 659
Senast: Bee Sweet´s
·
M
Övr. Hund ni som har barn här inne, hur har det gått med hunden den första tiden med babyn? jag är gravid i femte månaden och vi har en...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: Jarrah
·
A
Övr. Hund Hund Fastbunden I Bil...lÄs Har under de senaste veckorna noterat en vit Volvo 945 med öppen bagagelucka ståendes på en parkering...
2
Svar
20
· Visningar
2 510
J
Övr. Hund Vad säger reglerna som finns? hur stor måste burarna vara? Vart kan man hitta dom, eller är det någon som kan i huvudet?? Har en...
Svar
1
· Visningar
1 383
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Jag är så glad! :) har en valp hemma på prov, ska ev. bli fodervärd på henne :love: Jättefin och underbart lynne. Hon är dock...
Svar
10
· Visningar
1 144
Senast: CA
·
M
Övr. Hund Fastän hon nu är 1 år och 4 månader. Hon hade ett uppehåll med det i höstas som varade i några månader. Sen har hon börjat igen. Är...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag ska skaffa en valp och funderar på lämpligaste tillfället att skaffa den. Jag kommer aldrig vara hemifrån mer än 2h i sträck...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: turbofling
·
Z
Övr. Hund Jag och mammsen vart ute och gick en promenad med mina 2 hundar igår eftermiddag. Då den ena hunden (10 år) helt plötsligt skrek till...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: zazzabella
·
G
Övr. Hund Kom att tänka på idag när jag stötte på en jakthund i skogen och jag hade min löptik ute. Är det vanligt att man kastrerar...
Svar
9
· Visningar
2 004
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Hund Värkarna började vid tolv inatt... Kvart över så syntes fosterblåsan... Efter 45 min av svagt krystande mycket spyende och ingen valp...
Svar
17
· Visningar
1 552
Senast: giowanna
·
Övr. Hund I fredags blev min älskade hund påkörd av en bil. Hon hade smitit ut för att busa lite med en hare. Hon får aldrig tag i dem, och det är...
Svar
12
· Visningar
1 139
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Diabetes typ 1, hur stöda?
  • Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur