Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Y
Övr. Hund Okej att dom sagt att när man skaffar hund är det som att ha en liten bäbis. Men inte insåg jag att det skulle vara SÅ likt:D... Luffsa...
Svar
10
· Visningar
749
Senast: Yellow_Dino
·
Övr. Hund Hej! Som några av er kanske minns har vi funderat allvarligt på att skaffa en Springer Spaniel. Nu kom det perfekta tillfället fortare...
Svar
12
· Visningar
1 587
Senast: ako
·
Övr. Hund Anser ni att alla hundar bör MH-testas? Jag har hört att testen är utformade för vissa typer av raser, vilket innebär att det inte...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Tippan
·
I
Övr. Hund är det nån här som ger det till sina hundar ? eller nåt annat Precept foder? Vad tycker ni om det ?
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Heira
·
Övr. Hund på Duki (heter egentligen Duke Ellington), utställningshund (vann ngn stor tävling i Sverige 3 år i rad vad jag vet). Far till ett 60tal...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: shallowxx
·
T
Övr. Hund Finns det någon med kontakter (Stockholm +/- 10 mil eller nått sånt) som skulle kunna dra ihop folk för att hålla i ett MH? Vi är ett...
Svar
4
· Visningar
638
·
T
Övr. Hund jo, nu ska jag klippa vovven, tjejn som klippte henne förut har slutat och jag tänker inte betala 600 för att klippa henne på salong så...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Tomaten
·
Övr. Hund Jag ska skaffa en hund, och har antagligen hittat en nu, en 4-mån Jackrussell kille. Min mamma tror inte att hunden kommer fungera...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Jag har en hund på nio månader. Hon har sedan början av december inte ätit som hon ska. Hon får 2 dl morgon och kväll (rekomenderad giva...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: barajag...
·
M
Övr. Hund Det talas mycket om att man ska ha en så bra stamtavla på hunden som möjligt. Gärna ska båda föräldrarna vara lydnadschampions och...
Svar
12
· Visningar
1 475
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Behöver lite moraliskt stöd och positiva hejarop!!! Jag har alltid gillat terriers, pigga och glada och alltid positiva och med på...
Svar
7
· Visningar
1 023
·
P
Övr. Hund Jodå, här går det framåt. Alex håller stenkoll på mig för att han lärt sig att det lönar sig. Det vankas ju godis :angel: Matgalen som...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: pippi27
·
S
Övr. Hund Jag har en hanhund som på äldre dar (7 år) blir väldigt störd när tikarna runt om löper. I normala fall är han och mina andra hundar ute...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Nossan
·
F
Övr. Hund Vad ligger en Nors älghund i pris som valp? Dom värkar inte vara så vanliga här i skåne? Jag har 1 som jag fick för ca 1 år sen hon är...
Svar
12
· Visningar
5 960
O
Övr. Hund Jag hade planerat att vänta 3-4 år innan jag skaffade en hund till. Helst av allt ville jag ha en valp om några år som är barnbarn till...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hej alla glada! Vet inte om någon här minns mig? Jag hade valpen Totte, kelpie/labrador, men ar tvungen att hitta ett nytt hem till...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 353
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Vet någon vart man hittar sådant i närheten av Kristianstad? Tacksam för svar... :smirk:
Svar
1
· Visningar
684
Senast: giowanna
·
S
Övr. Hund Jag ska vara hundvakt åt en 11 mån Rottweiler hane som är snäll, ouppfostrad i vissa lägen, skarp men trevlig och leksugen samt vill...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: sune4you
·
Övr. Hund ..på okunniga hundägare!! De borde förbjudas... Var idag ute på en ridtur i det fina vädret, jag på mitt halvblod och...
Svar
12
· Visningar
1 011
·
G
Övr. Hund Tycker det skulle vara intressant att få höra vad ni har för erfarenhet och uppfattning om hur det funkar för folk som valt en ras som...
Svar
11
· Visningar
1 714
Senast: GaurdianAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka