Sv: Valpköp!

haha drömboendet... det längtar jag fortfarande efter... "när jag blir rik" brukar det heta.

såg att du bor i malmö, är du intresserad av att gå kurser med din hund så kan jag tipsa om en bra tränare i veberöd (det går bussar).

hoppas nu att det löser sig med din allergi. fråga gärna uppfödaren om denne tar tillbaka valpen om det ändå skulle bli problem.

cillamuffins skrev:
haha drömboendet... det längtar jag fortfarande efter... "när jag blir rik" brukar det heta.

såg att du bor i malmö, är du intresserad av att gå kurser med din hund så kan jag tipsa om en bra tränare i veberöd (det går bussar).

hoppas nu att det löser sig med din allergi. fråga gärna uppfödaren om denne tar tillbaka valpen om det ändå skulle bli problem.

Ja, menar du jea? Var där en gång med Totte, men då var han bara liten. Sen var det mkt annat som var på g, så jag hann inte med att passa bussar osv. Håller på att ta körkort, så jag inte är beroende av busstider...

Uppfödaren har redan sagt att hon själv omplacerar hunden om det skulle vara så. Men nu när allt kommer kring så var det ju inte djur jag var allergisk mot! Som tur är!!! :D

Ja, han var ok, men det gäller ju att inte ha veka hundar! Totte tyckte det var toppen, att leka med alla andra hundar när de skulle ha kurragöma! :angel:

jo de (valparna) brukar ha himla roligt någon minut (känns som flera timmar för ägarna). är jag där med min surhund går det lite fortare :angel: ;) . men jag tycker att det är bra med lite hundyra emellanåt. M har varit med en gång UTAN att äta upp någon! och då hade hon tjafsat lite med Alaska (minns du vem det är?) innan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka