Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag har en skendräktig hund som matstrejkar och går runt och gnäller oavsett tid på dygnet, med sin anka i mun. Ganska gulligt, men...
Svar
6
· Visningar
1 489
Senast: GaurdianAngel
·
G
Övr. Hund Hej alla djurvänner! Är ny här på forumet och har tidigare varit hästägare, nu papegojägare och förhoppningsvis snart även hundägare...
2
Svar
20
· Visningar
22 789
Senast: Gojan
·
Övr. Hund Jag tog en jättesöt bild på min Sirius alldeles nyss, måste visa för alla! hehe :love: har ni någonsin sett något sötare?
Svar
8
· Visningar
918
O
Övr. Hund Nu är min hund parad. Bara att hålla tummarna stenhårt för att det tar sej och att det blir en fin tikvalp till mej. :bow: :love...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Trissa
·
Övr. Hund är det någon annan än jag som tycker att priserna på blandrasvalparna är helt sjuka??? vi gav 2500 för hugin, då var han vaccinerad...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 242
·
Övr. Hund Vår ena hund lyckades stjäla en bit fläskben. Sånt som inte FÅR hända, men tyvärr svalde hon när jag försökte få ut det. Finns det något...
Svar
12
· Visningar
6 157
·
Övr. Hund Passar nu svärföräldrarnas hund, 3 år gammal, i en månad. Har en egen lekfull på 2 år. De har alltid gått bra ihop förr, men så rök...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: Hera
·
Övr. Hund Har fått i uppdrag att fråga vad man kan göra för att få en hund att slappna av. Han gnäller, piper och grymtar konstant om han inte får...
Svar
4
· Visningar
1 602
·
S
Övr. Hund Om man skaffar sig en tik och inte vill ta valpar på henne.Vad är bäst. Låta henne löpa ? Sterilisering?
Svar
6
· Visningar
1 043
·
E
Övr. Hund Var på djursjukhuset för snart tre år sedan med vår lilla vovve. Han hade symptom som frossbrytningar, hyperventilering och kramper i...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Idag har min hund lärt sig något nytt. Jag hade honom lös, under uppsikt, på vår promenad. Öppna ytor med god sikt åt alla håll. Så ca...
2
Svar
30
· Visningar
2 068
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Vi vet ju att fåglar (flugsnappare bl.a) kan avgöra ålder och kön genom att höra en annan fågel sjunga. Tror Ni att en hund kan...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Timsetim
·
B
Övr. Hund Finns det någon som kan berätta lite för mig hur det går till att bli fodervärd på en hund? Fördelar respektive nackdelar?
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Min husky har torr hud på magen. Ska jag smörja med nåt? Vad? Vet en hund förut som hade stora besvär med eksemutslag just i det...
Svar
5
· Visningar
3 326
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund min lilla dvärgpinscher har löpt för första gången och fick under löpningen stora tuttar. men nu efter löpen har dom inte gått ner utan...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: YaYa
·
J
Övr. Hund ...det att tävla agility? Tacksam för svar! "Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Snurrfian
·
L
Övr. Hund Vår nya springer spanieltik har börjat klia sig i ena örat. Hon är svagt röd och kanske något svullen i "krumelurerna". Det var även...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: LuddeLump
·
S
Övr. Hund Vad kostar det att kastrera en hanhund, det är en golden retrivr. På en lokal djurklinik. ungefär?
Svar
4
· Visningar
850
M
Övr. Hund Innan NI började lämna dom och sedan jobba? Skall ta semester men blev osäker på hur länge? Valpen är en Irish soft coated terrier...
Svar
13
· Visningar
3 083
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Hund Hej alla ihopa... Jag skulle vilja köpa en Australian Shepherd men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Är det någon som har...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: lill_sessan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025