Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Är små hundar svårare att dressera än stora? Eller är det bara så att majoriteten av småhundsägarna (tyvärr) låter bli att uppfostra...
Svar
18
· Visningar
1 263
Senast: zesel
·
V
Övr. Hund oh surprice surprice igår fick man veta att jag skulle vara hemma hos pappa runt 3..vid 6 kom en liten jack russel bebis! aaaargh...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: voltigehoppare
·
Övr. Hund Ja, frågan står ju redan i rubriken. Jag duschar min hund varje dag pga att han blir så smutsig av att vara i stallet hela dagen. När...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 306
Senast: YaYa
·
Övr. Hund Var hos veterinären med vår lille valp och det visade sig att det jag trodde var en inkapslad infektion av något slag var en...
Svar
8
· Visningar
10 210
Senast: bettan1
·
P
Övr. Hund Jag har en blandrashane som jag ska låta kastrera snart. (Han är 7 månader nu.) Skulle vilja höra lite för och nackdelar om detta!
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 445
Senast: gejsa
·
Övr. Hund Hörde en sak som jag blev upprörd över. Min syrras granne hade en hund. Efter två år tröttnade tanten och ville avliva hunden...
2
Svar
23
· Visningar
2 093
Senast: fejko
·
D
Övr. Hund Nu är det andra gången det händer ( jag upptäkt det). Nixon det lilla k**a svinet låg i sängen när vi skulle gå och lägga oss. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 271
B
Övr. Hund Ja, det låter väl kanske lite konstigt men min treåriga hane är faktiskt "sängvätare"... :crazy: Det är inte så att han regelrätt...
Svar
6
· Visningar
2 094
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund fick precis ett samtal från sambon, han har kört på en lösspringande hund :cry: Stackars hunden verkar trots omständigheterna må bra...
Svar
14
· Visningar
1 088
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund jag tycker synd om hanen nu, eller kanske inte just nu, han är är fortfarande väldigt groggy av narkosen, men imorgon.. Nyss kommit hem...
Svar
4
· Visningar
1 610
S
Övr. Hund Jag måste bara skriva å tala om att våran snutta fyller 1 år idag :banana: Hon är en helt underbar Jack Russel. Hon har klarat...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Smillan
·
P
Övr. Hund Hej Om ni gillar hundar gillar ni säkert den här sidan oxå, e typ som den här fast mindere http://www.vovve.net
Svar
1
· Visningar
725
Senast: CA
·
Övr. Hund Eftersom blivande exet tar vår vovve i skilsmässan så är jag på jakt efter ny hundkamrat och har fastnat lite extra för mellanschnauzer...
Svar
6
· Visningar
3 094
Senast: Lupin
·
Övr. Hund VARFÖR kan folk inte tänka längre än näsan räcker? :confused: Varför köper man en dyr valp utan papper, bara för att det är poppis med...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Bee Sweet´s
·
S
Övr. Hund För några veckor sen skaffade jag hund. Mitt problem är att min 14-årige son (som lider av en lindrig autismstörning) inte tycker om...
Svar
18
· Visningar
1 849
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Greyhoundhanen fick ju tänderna rengjorda och fem tänder utdragna idag. Tanken var att kunna göra det utan sövning. Ingen aning vad han...
Svar
9
· Visningar
1 986
Övr. Hund Idag har vi varit på vår första utställning, valputställning i Västerås. Så nu har vi åkt hem med fem fina rosetter. Två förstapris...
2
Svar
20
· Visningar
1 626
Senast: lady_vip
·
J
Övr. Hund Jag har en bekant till mig som har en 4-årig Jack russel/Border collie-tik Hon har haft den hos sig i tre månader, den ägs av en kompis...
Svar
1
· Visningar
1 231
Senast: julia_v
·
M
Övr. Hund Är det någon som har något bra tips hur jag får min hund att sluta dra i kopplet? Hon är fyra år och har alltid gått i flexikoppel...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: GaurdianAngel
·
L
Övr. Hund hejsan! ja började tänka på hund idag. vi har liksom en kisse som ja älskar jätte mkt , värkligen men hur går de liksom med en hund...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka