Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår tik har nu senaste dagen/dagarna börjar kissa mycket. Idag gick jag en snabbpromenad på kanske tio minuter - en kvart, och hon...
Svar
7
· Visningar
4 555
Senast: ChristinA
·
M
Övr. Hund Jag & min kille köpte en 9-veckors valp i november. Vi bestämde att vi skulle flytta med hans föräldrar till gbg, och jag flyttade med...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nu hoppas jag att nagon insatt person kan svara pa detta. Gar inkopspriserna upp eller ner nar det galler hundar?? Ingen speciell ras...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Grannen kom och stoltserade med nya valpen. Det är familjens första hund och de har lånat böcker och lusläst.. Men sen säger de att...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund valpen vår har magsjuka, någon som har något bra huskurs-recept?
Svar
8
· Visningar
3 115
Senast: Missemyran
·
H
Övr. Hund Hejsan! Min dobbermanhane på 6 år har misstänkt wobbler i nacken. Är det någon som vet något om detta? Han har förlamningssymtom i...
Svar
4
· Visningar
9 512
Senast: hubinette
·
Övr. Hund Till 99,999% är min hund det bästa som finns i mitt liv. Något som kanske verkar litet, men betyder så mycket är när han ligger i sin...
Svar
10
· Visningar
944
Senast: Bee Sweet´s
·
C
Övr. Hund Från vilken dag räknar man? Tisdag började hon slicka sig mer än vanligt men jag upptäckte inte blod förrän onsdag eller torsdag...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: ChristinA
·
G
Övr. Hund Hur gick det på din kurs idag? Laddade du ryggsäcken och vovven och kom iväg idag? Onödig att vara nervös, va! :D
Svar
4
· Visningar
698
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Har en underbar strävhårig Jack Russeltik som nu är 7 månader. Ena örat vill inte ligga lika vikt som det andra utan har sitt veck lite...
Svar
10
· Visningar
6 733
Senast: Ploppi
·
Övr. Hund Greyhoundtiken (blev fem år i december) verkar lite 'ur slag'. Hon äter som vanligt, har ingen feber, päls, slemhinnor, avföring etc...
Svar
4
· Visningar
1 330
M
Övr. Hund Träningen med rumsrehnet har gått lite upp och ner med min valp, han kissar ju inne lite då och då men mest på tidningarna vi lagt ut...
Svar
11
· Visningar
7 853
Senast: _malle__
·
Övr. Hund Kom igen nu jag vill se era senaste bilder som ni tagit nu så här i början på året :). Jag tog bilder på Jason idag. Bara sittbilderna...
2
Svar
25
· Visningar
1 637
Senast: pepp
·
B
Övr. Hund Idag hade vi besök av en bekant och hennes labradortik. Vi var ute på gården och tränade lite lydnad/busade. Min bekant...
Svar
13
· Visningar
4 615
Senast: beda
·
Övr. Hund Tankte bara meddela att Jordbruksministeriet (eller vad man nu skall oversatta det med, lansveterinaren/statsveterinaren?) har i...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Någonting som irriterar mig är hur folk medvetet eller omedvetet förstör uppfostran av hundar. Springer de inte rakt fram och hälsar på...
2
Svar
24
· Visningar
2 171
·
G
Övr. Hund Åh, vilka virrpannor jag har till jyckar! :eek: Jag har ju två kommandon för fotgående. Fot kommandot är ju för tävling, där jag...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: glee
·
Övr. Hund Funderar så här i midvinternatten varför det är ok att korsa BC med andra raser, för att få fram bättre vallhundar eller blanda...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 688
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag var ute och lekte med vovven i rastgården där jag bor. Det kommer då en annan hund med ägare och går mot grinden. Jag säger att "om...
Svar
6
· Visningar
1 005
·
L
Övr. Hund Jag vill ha en bok med all världens (nåja, nästan alla åtminstone) hundraser i.Det ska vara utförlig info (både utseende och sätt) och...
Svar
5
· Visningar
789
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix