Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Lägg upp bilder på era Cavalier king charles spaniels! Här är min guldklimp Charlie :love...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund ...till hund som kräks och har diarréer, någon som har receptet? M blev ganska dålig i natt och eftersom allt hon får ur sig är helt...
Svar
3
· Visningar
2 377
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Hund Någon som ska dit på lördag? Jag och sambon ska åka dit och kolla lite på olika raser och så, kanske ska köpa hund. Jag har haft golden...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: Sannis
·
S
Övr. Hund hej har en lonberger på 2 år i mars och funderar på att skaffa en till nån som har leonbeger? kanske nån som tillochmed har 2?
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Sannis
·
G
Övr. Hund Åhh, jag känner mig så dum! Jag trodde jag hade hittat den rasen jag absolut ville ha och idag var jag på en utställning i Borås för...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: zesel
·
M
Övr. Hund Vinterväder, tre trappor utan hiss, raketer, andra hundar som ej är så vänliga, en valp som tycker det är okej att kissa överallt (vi...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Bee Sweet´s
·
M
Övr. Hund Känner mig ofta lite ensam med min kliande hud och mina krånglande lungor. Någon annan jag kan byta tips om salvor, mediciner, läkare...
Svar
3
· Visningar
1 062
C
Övr. Hund Hur har våra svenska hundar det? Generellt sett? Kan man t.ex. säga att de genrellt får för lite/för mycket uppmärksamhet? Att de...
Svar
8
· Visningar
1 153
P
Övr. Hund Liten har blivit större :love: Samboka 5 veckor: Samboka 8 veckor Samboka ca 12 veckor samboka 4 månader
Svar
11
· Visningar
1 006
P
Övr. Hund Vi har precis ( för 1 vecka sedan) fått hem våran rottweiler valp och en av våra katter har bara deppat ihop helt och vågar inte komma...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: lenizen
·
Övr. Hund Hej! Är det nån som har bra tips på huvudgympa man kan göra med hunden, när vädret är som det är och hunden helst bara ligger inom hus...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: zesel
·
R
Hundträning Vi har två hundar, 7 år. Båda två är rädda för smällare, fyrverkerier och sånt. Går det att träna bort, fast de är så "gamla"? Hur gör...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Rebelle
·
J
Övr. Hund jag och min pappa var hos veterinären innan idag, för vår hund hade börjat tappa så mkt vikt, trodde ju inte att de skulle vara så...
Svar
10
· Visningar
1 072
·
Övr. Hund Min dalmatinerhane är drygt fem, blev kastrerad vid tre års ålder. Han har inte reagerat när vi mött tikar som höglöper, men har vid...
Svar
7
· Visningar
1 049
·
G
Övr. Hund Vår nyårsafton fick ett innehåll som vi inte förväntat oss. Vi hittade vår schäfer som är van att springa lös på gården liggandes...
2
Svar
23
· Visningar
1 870
·
Övr. Hund Jag ska gå min första kurs på onsdag och jag är JÄTTENERVÖS!!!! Tänkte höra om man förväntas ha förberett sig på något sätt? Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Var det någon här som höll på med detta? Vad ställer dessa för krav på blivande hundägare? Följs det upp hur det går med hunden?
Svar
4
· Visningar
997
·
T
Övr. Hund vilken hund aner ni som bästa stallvovve vill ha en som ja kan gosa me hemma och ha med i stallet... har tidigare haft en afghan men...
2
Svar
35
· Visningar
3 418
Senast: Trissa
·
D
Övr. Hund Är väldigt förtjust i denna ras och är sugen på att skaffa en. Inte just nu, men när jag blir äldre. Kan någon berätta lite om denna...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: SessCa
·
Övr. Hund Jag har en korsning mellan långhårig schäfer / boarder collie. Jag har haft honom sen han va 6 veckor o vi trivs bra tsammans, han är...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg