Nyårsafton slutade med sorg

Sv: Nyårsafton slutade med sorg

Tack. Tårarna rann på mig också när jag gick in på Grims sida som nu fått lite mer innehåll än när jag kikade på den första gången. Jättevacker hund.

*skickar över en otroligt stor tröstkram*

Moniq skrev:
Jättevacker hund.
Ja hon var vacker. Och hennes ögon var mörkbruna och genomsnälla.
Alla hundar är naturligtvis speciella för sina ägare, men hon var en sån där som alla föll för. Grannar och bekanta - alla älskade Isa.

Nu har den värsta chocken lagt sig, men saknaden och sorgen är fortfarande stor.
Vi sa så sent som för någon månad sedan att vi inte ens orkade tänka på den dag när Isa skulle försvinna ifrån oss, vi trodde ju att den dagen låg år framåt i tiden.
Nu är hon borta men hon kommer alltid leva kvar i våra hjärtan.

Tack igen för alla tröstande ord.
Livet går vidare, men hon lämnar ett stort tomrum efter sig.

usch... jag vet hur det känns när de dör sådär hastigt. man är inte beredd och det kommer som en chock.
Min förra hund, Gaia, hade vart halt till och från ett tag. Vi åkte in för hältutredning. Röntgen visade en stor tumör mellan överarmsbenet och bröstbenet. Enda lösningen skulle vara att amputera, men de avrådde från det. Hon skulle lida för att sedan få avlivas iaf. Så hon fick somna in där på plats. det var hemskt. Att se hur tungan blev lila och hon sedan slutade andas... Värst var att lämna henne själv i det lilla rummet. Hon hade lätt cellskräck, och fast hon var död så såg det bara ut som om hon sov... Fy... jag trodde jag skule komma hem med antibiotika men fick i stället aldrig mer se min hund... :cry:

Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka