Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Han var hängig hela dagen igår och jag visste ju att han var gammal och trött. Vi hade funderat på att ta bort honom någon gång i...
Svar
13
· Visningar
1 082
G
Övr. Hund På inkallningen, måste hunden springa runt föraren och sätta sig på vänster sida då? Eller får hunden stanna och sätta sig framför och...
Svar
16
· Visningar
1 224
Senast: gosebus
·
L
Övr. Hund Jag vill ha många svar, och försöka få fram nån sorts statistik. Att det är väldigt individuellt vet jag, men jag vill försöka se vilken...
Svar
17
· Visningar
4 823
Senast: Bee Sweet´s
·
H
Övr. Hund När jag ändå är här och surfar anonymt, skall jag banne mig passa på och vara en RIKTIGT dålig matte, och höra vad ni tycker här med...
2
Svar
26
· Visningar
1 939
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund få visa min älskling och hoppas på att nån liten vovve i örebro trakten kanske vill leka lite med honom??
Svar
19
· Visningar
1 173
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Någon som vill ha en valp billigt?!! Helt plötsligt går det inte att lämna honom ensam längre. Är jag borta två minuter har han...
Svar
12
· Visningar
1 433
Senast: replica
·
Övr. Hund nu är M snart en riktig hund! igår fick hon lattja med ett gäng andra hundar samtidigt som L var där och hon bet inte ihjäl en enda...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund har någon sett de 102 dalmatinerna??? I dden filmen har cruella devil en sån sööööt hund... :love::love::love: nån som vet vilken ras...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Macke
·
Övr. Hund Det är väldigt ofta som Hugo kommer fram och sätter sig för att tigga lite kel och uppmärksamhet :love: Men då han gör det så smaskar...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Moheed
·
B
Övr. Hund Snart är det dags för Leia att valpa, magen bara växer och växer... Sådär runt 20-25 januari väntar jag mig att dom anländer :) Det är...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: martina
·
Övr. Hund Är det någon som känner till något bra alternativ att transportera en liten hund från norr till söder.(utan ägare med)? :confused:
Svar
3
· Visningar
931
·
Övr. Hund var ute och tog lite bilder på mina vildar i snön för en stund sen. Vet ni hur svårt det är att fånga en vit hund på bild när det är snö...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Hur f*n :devil: tränar man bort ofoget med en hanhund som ska pissa överallt ute som inne??? Han är en riktig ögontjänare kan...
Svar
3
· Visningar
972
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/lavirco2002/album?.dir=84bf&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/lavirco2002/my_photos
Svar
3
· Visningar
705
Senast: zask
·
Övr. Hund Buddys nyårshelg!! Många bilder, kan ta tid att ladda upp om man sitter på modem. bilder finns annars på www.fotogalleriet.se sök på...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Seabaz
·
B
Övr. Hund Jag har en blandis tik som är pyrenéer/leonberger!:love: Vi har hennes mamma(pyrenéer)hemma också och vi har tagit två kullar på henne...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 347
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Min söta lilla gulla valp som brukade ligga och sova på min mage i soffan eller ligga i min famn tar helt plötsligt upp HELA soffan när...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: beda
·
B
Övr. Hund Min hund fungerar perfekt här hemma, jag har inga problem alls med honom. Han kan gå lös på gården, jag har full koll på honom även ute...
Svar
12
· Visningar
1 028
Senast: beda
·
L
Övr. Hund Finns det ingen här som har en hund som vill leka med min hund Kalle?? :cry: Kalle är en jättesnäll gul labrador hane på 8 år. Det...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: roslagen
·
G
Övr. Hund Jag känner mig så himla fjantig, jag ska skaffa hund om typ 1 år eller nåt och jag har redan bestämt vilken ras jag ska ha, vilket kön...
Svar
12
· Visningar
1 118
Senast: Ferrari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix