Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur länge är en tik dräktig? Är det ungefär 2 månader, eller varierar det mellan olika raser? Jämför man med hästar så går ju i princip...
Svar
6
· Visningar
20 944
Senast: ako
·
S
Övr. Hund Hej. Jag möte härom dagen en äldre dam som var ute och gick med sin hund (lös) hunden kommer springande imot mig och hon ropar till...
Svar
18
· Visningar
1 223
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag känner nu att jag vill ha en till hund. Tid finns och pengar finns snart. Denna gång hade jag tänkt mig en renrasig för jag har en...
Svar
1
· Visningar
673
·
Övr. Hund Är det inte det ena, så är det det andra.. *suck* :( Min hund har fått hosta!? Jag trodde först han satt något i halsen, men så...
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund dom idioterna skulloe abslut ha med honom ut. och fipplade med kopplet och han slet sig. nu är han borta. vad gör man? har ringt...
Svar
15
· Visningar
1 220
Senast: paradox
·
G
Övr. Hund Vad ska man ge till hunden för att få den att äta bättre? Selma har så himla dålig aptit, förutom när det handlar om godis.. Har för...
2
Svar
39
· Visningar
5 543
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Gott Nytt År allesammans! Jag hoppas att ni alla har en trevlig kväll och att era hundar klarat av kvällen bra. Jag kom just...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund 3 idiotungar inne på min gård brände av den ena smällaren efter den andra så min hund höll på ta livet av sig. Oturligt nog var hon...
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Har under längre tid insett att min mellanhund, dvärgpudeln inte trivs som han borde hos mig och resten av flocken. Han är väldigt...
Svar
12
· Visningar
911
Senast: LuddeLump
·
Övr. Hund Vet att det varit en liknande tråd uppe förrut men den här skiljer sig lite ändå. Är det LAGLIGT att ha sin hund i bilen varje dag man...
Svar
16
· Visningar
1 170
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att ge räddningsdroppar till en skotträdd (raketrädd, åskrädd) hund ? Hur mycket ska man ge ? Hur påverkades...
Svar
3
· Visningar
3 538
Senast: tott
·
C
Övr. Hund Såhär började vi vår jul i år. Tittar ut genom fönstret, utbrast "H*lvete" i rena överraskningen! Detta är vad jag såg: Vi tog en...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: panaccea
·
Övr. Hund Ni som har avelshundar då främst hanar.Hur gör ni när ni tar emot en tik för parning? Låter ni de 2 vistas i hemmet och kollar parningen...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Usch, nu känner jag mig desperat... Har en hund som är skotträdd, och har därför sett till att vara hemma hos oss på nyår, då vi bor...
Svar
3
· Visningar
1 359
K
Övr. Hund har fått nozinan utskrivet till min stackars vovven som är sååå rädd för dessa smällare/rakteter.. tänkte bara höra om de är någon mer...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: Ella93
·
Övr. Hund Okej, kära bukefalos-människor, nu ska jag sätta era kunskaper på prov... ;) Hur fasen får man en liten Ridgeback-bebis att vara...
Svar
13
· Visningar
1 325
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund flygit med sin hund med sig i kabinen? När måste hunden vara i väskan? Funderar på hur man gör med rastningen innan. Man måste ju checka...
Svar
13
· Visningar
1 661
Senast: roslagen
·
L
Övr. Hund det kan bli hundvalpar om en hane och en tik åker samma bil då tiken inte löper. Det är i alla fall vad min systers karl påstår. Han har...
Svar
15
· Visningar
1 120
Senast: Welsh
·
Övr. Hund Har på sistone uppmärksammat att det verkar finnas en hel del folk som inte drar sig för att ta med hunden in i affärer. När mamma och...
Svar
10
· Visningar
1 672
S
Övr. Hund Nu är jag riktigt arg! :devil: Några idioter där vi bor skuter massa smällare så våran hund är livrädd. Han är så jätte rädd att han...
2
Svar
22
· Visningar
1 780
Senast: MakePeace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård