Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Någon som känner till Doberdrott'z kennel?? dom föder upp doberman.., det är allt jag vet
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Hejsan! Vår blandiskille på tre år har väldigt sköra klor. Spricker/ flisar sig & börjar blöda om han drar ett rejs på åkern tex. Har...
Svar
1
· Visningar
1 087
Senast: Rose
·
Övr. Hund Vad ska man göra när man har en hund som mest bara blir förtvivlad av att få saker? Ger man henne ett ben så lägger hon sig och äter...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund God morgon! Jag hoppas ni alla hade en trevlig julafton! Jag är "ingift" i en julgalen familj, julklappar i mass och traditioner...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hittade dessa hundar på internet, genom en annons, har sett den ett par ggr. Men jag tycker inte att hundarna ser ut som schäfer, dom...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: Toudi
·
Övr. Hund Det var min mor som var in med lillvovvan (en Tysk Mittelspitz) och röntgade henne, morsan kanske kan förklara (om veterinären sagt nåt)...
Svar
8
· Visningar
3 906
Senast: Toudi
·
Övr. Hund jag funderar på att ta en sista kull efter min blandis tik, ( 90 % BC 10% labbe), hon är 6 år gammal och har fått 2 st kullar innan med...
2
Svar
29
· Visningar
2 575
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag undrar när man kan börja simträna hundar och varför man gör det egentligen? Gör man det bara på hundar som rehabiliteras? Kan...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund ska åka med duki från sthlm till skövde på torsdag. Men hur gör man ifall han börjar morra åt andra? att man ska säga till vet jag...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Jag har lite tråkigt ;) Satt nyss och åt, och lät hundarna slicka av tallriken. Vilket ge gör samtidigt och med nosarna i kors...
Svar
8
· Visningar
1 054
Övr. Hund Vet att det har diskuterats tidigare om detta och nu stod det i kvällstidningen om det! Titta här...
Svar
17
· Visningar
1 446
Övr. Hund Loka är ju från början en rätt så ängslig hund och har väl varit försiktig med det mesta. Men jag har varit en exeplarisk matte där...
Svar
10
· Visningar
1 072
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund Min lilla Flattis-tik har hoppat över en löpning..hon borde ha löpt i November :eek: :confused: är det vanligt att det händer eller...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: voltigehoppare
·
C
Övr. Hund Här är nog den sötaste, just nu :) Perro, min sambos jobbar kompis hund. Vi brukar vara hundvakter åt honom, (hunden asså) :D Perro...
2
Svar
22
· Visningar
1 535
Senast: Cronis
·
L
Övr. Hund Långlina? Hejsan Skulle gärna vilja veta hur detta med långlina och sele fungerar. När kan man börja, alltså hur gammal bör hunden...
Svar
7
· Visningar
1 479
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Har tidigare i någon tråd berättat att jag vill gå kurs med våran hund men att sambon inte vill eftersom han tror att hunden lyder honom...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: Fjunet
·
M
Övr. Hund Hejsan hej! jag letar efter bilder på nedklippta pudlar. jag måste övertyga min sambo om att en pudel inte behöver se ut som de...
Svar
7
· Visningar
1 500
Senast: mallan
·
Övr. Hund På denna rara skapelse H*n är min fina :) Gissa psyke också?
Svar
17
· Visningar
1 533
Senast: mallan
·
G
Övr. Hund Vem var det som hade klickat in sin hunds lår mot sitt ben? Cillamuffins? Jag skulle vilja veta hur du gjorde. Gick du bara omkring...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: glee
·
C
Övr. Hund Åh, nu ska jag vara hundvakt igen! Jag längtar så!! :bump: Det ska bli såååå kul. trots att hunden äter upp mina strumpor, å biter...
2
Svar
21
· Visningar
1 377
Senast: _malle__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård