Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ett nytt mål är satt; jag och minina ska tävla agility i maj :D . är det fler här som startat med en halvgammal hund? minina en schäfer...
Svar
8
· Visningar
2 474
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nar ska folk lara sig att det finns konsekvenser for att inte behandla sina hundar pa ratt satt??? Pojke ihjalbiten Det har ar ju...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Mina föräldras hund(bordercollieblandning) blev attackerad för några dagar sen och biten över ryggen. Hunden som bet slet sig och...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: marieka
·
Övr. Hund Jag har varit och handlat. Lät min valp vara hemma, instängd i vardagsrummet där han alltid brukar vara. Jag städade undan allt...
Svar
2
· Visningar
2 042
Senast: thea
·
Övr. Hund Har ni någon gång upplevt er diskriminerad på grund av rasen er hund har? Jag har varit kontakt med flera brukshundklubbar i...
2
Svar
33
· Visningar
2 347
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är det möjligtvis någon av era hundar som haft den? Vårt lilla troll ligger alldeles livlös och däckad under soffbordet och spyr i...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: cherie
·
Övr. Hund Buddz är ingen festprisse precis :crazy:
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Hej har alltid undrat hur många det är som borstar tänderna på sin hund? själv borstar jag det när jag kommer ihåg att göra det blir så...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Sannis
·
S
Övr. Hund Hej jag har en stor leonberger som fryser om sinna tassar det började igår när vi va ute och gick vi hade gått ca en kvart när han...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Plötsligt blev jag med valp. Det är sambons men han jobbar och är borta minst tolv timmar per dag. Jag har jullov och är därmed hemma...
Svar
9
· Visningar
2 168
Senast: Smillan
·
C
Övr. Hund Jo, som en del kanske vet så har jag ju hand om en liten Jack Russel. Ägaren har åkt hem till England över jul-nyår. Jag är jätte glad...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Gör ni det till era hundar? Kastar pinnar alltså? Jag blir livrädd när Jason får tag på pinnar vilket han får ibland eftersom han...
Svar
17
· Visningar
2 150
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund (nu bara haglar det trådar från mig...) Vad betyder det egentligen när hunden slickar på människor? Jag har hört att det dels beror...
Svar
6
· Visningar
25 735
C
Övr. Hund Vet inte om man får fråga här, men jag testar. Detta skall alltså absolut inte ses som en annons! Var hos en bekant idag, dom har en...
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: Geezer
·
G
Övr. Hund jag funderar på att skaffa hund om sisådär 1-2 år... men jag tänkte att man kan ju inte vara ute i för god tid och fråga saker, eller...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: glee
·
F
Övr. Hund tänkte bara att ni skulle få se min alldeles egna lilla ögonsten;) :bump: :love...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: thea
·
F
Övr. Hund Någon som gått en av hans kurser? Vad tyckte ni? Jag såg att han skulle komma till både Malmö och Helsingborg, så jag funderar på att...
Svar
5
· Visningar
2 980
Senast: ChristinA
·
T
Övr. Hund För att inte förstöra hela "läggande under..." tråden så gör jag en ny. Är det nån form av skyddsarbete under platsen eller är det...
Svar
11
· Visningar
886
Senast: Dean
·
M
Övr. Hund är de agressiva mot andra hundar, kända eller okända. jag hävdar att det beror på uppfostran, medan en annan hävdar att det ligger i...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Hur funkar det? Vad gör ni med hundarna när ni har lektioner och så? *nyfiken*
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix