Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Ja...? Hur vanligt är det?! Blir det någon skillnad på hunden, lugnare?! Mindre vaktig?
Svar
16
· Visningar
5 158
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Hejsan Tänkte höra om er åsikt om fodret Pedigree Junior. Har gett detta till min valp sedan vi fick hem honom, nu är han 14 v. Han...
Svar
8
· Visningar
1 821
Senast: lolo19
·
G
Övr. Hund Vad har ni för planer för era hundar det här året? Några mål som ska uppnås? Jag och Selma ska gå tävlingslydnadskurs. Ska bli så...
2
Svar
28
· Visningar
2 262
Senast: belzebub
·
Övr. Hund Har ni något tips på proteinfattigt belöningsgodis? Just nu får han sitt torrfoder, men det är inte tillräckligt smarrigt för att få...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: glee
·
G
Övr. Hund En tanken ploppade upp idag när jag skulle träffa en kastrerad äldre hane med min icke kastrerade hane. Känner hanar av åldern på en...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: glee
·
B
Övr. Hund Lämna aldrig era hundar ensamma hemma med tillgång till tuggben... Min bästa vän var borta två timmar och lämnade sina två hundar...
Svar
7
· Visningar
10 030
Senast: Tican
·
R
Övr. Hund Är det någon som vet vad det var för ras på hunspsykologens hund som var med på fyran nu ikväll?
Svar
7
· Visningar
874
Senast: kpist
·
C
Övr. Hund Jag hörde i dag att antalet valpar kan bli mindre om parningen sker i slutet av höglöpet. Exemplet var en tik som fick 3 valpar och var...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: ChristinA
·
L
Övr. Hund Mina krav: Liten (max 40 cm) Lättlärd och följsam Inte för skällig Pigg men inte för aktiv och krävande Inte stressad och nervös...
Svar
15
· Visningar
2 742
Senast: LuddeLump
·
B
Övr. Hund Hej! Vår gammelvovve Anton avlivades i våras och jag saknar hund jättemycket nu. :cry: Funderar på vilken ras som skulle kunna passa...
2
Svar
35
· Visningar
4 016
Senast: Bee Sweet´s
·
G
Övr. Hund Kan man lära sin hund att vifta på svansen på kommando? :p Jag brukar lära Selma massa olika (och onödiga) trick, bara som hjärngympa...
2
Svar
20
· Visningar
1 697
G
Övr. Hund jag ska skaffa hund om nåt år eller så och jag har två kaniner. jag undrar om det är någon som vet om det går att lära dem att bli...
Svar
11
· Visningar
6 210
Senast: Meibla
·
L
Övr. Hund Hej, hej! :) Är det nån här som bor i Uppsala och har hund? Letar nämligen efter nån eller fler som har lust att ta med sin hundis och...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: L_G
·
D
Övr. Hund Jag o min man åkte ner på stranden på nyårsafton vid middagstid med våra hundar för att försöka få vår ena hund som är otroligt...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag ska till Ulltuna i januari med min hund för att göra ett pricktest på honom (misstänkt allergihund). Är det någon som varit där med...
Svar
5
· Visningar
1 108
Övr. Hund Hur fasen ska jag få min hund att behålla kontakten med mig när det är störningsmoment omkring. Andra människor funkar "hyffsat" men...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: GaurdianAngel
·
F
Övr. Hund Hundarna ÄE inte rädda men ägaarna gör som rädda för dom ex tar upp dom i famnen eller liknade. Då är det precis som om du säger till...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 122
Senast: beda
·
F
Övr. Hund Jag vet att dessa trådar är tråkiga, men jag är fräck nog att starta en ändå ;) Jag kan ju börja med att säga att de raserna som ligger...
2
Svar
34
· Visningar
2 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Hund får vilken hundras som helst ställa upp i agility, även blandraser? Någon som vet? Jag skulle vilja hålla på med agility och har...
Svar
18
· Visningar
1 548
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Om en hanhund drar rumpan ofta varje dag i backen är det tecken på stopp i säckarna eller han "tömmer" dom?? :confused: :angel:
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix