Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vad väger en normal schäferhane? och en normal colliehane? mamman till våran hund är schäfer av gamla typen. Ganska hög och stabil...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Hera
·
Övr. Hund God Jul! Min goding! :love:
Svar
1
· Visningar
596
Senast: replica
·
S
Övr. Hund Artikel Fördjävligt tycker jag! :mad:
Svar
11
· Visningar
1 165
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på en draghund och en slädhund? Min väninna ska skriva en avhnadling om detta i januari och vi satt och spånade...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: raven_82
·
Övr. Hund ... att visa bilden på min underbart söta hund. Redo för Julen! :love:
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Lottch
·
R
Övr. Hund :angel: Jag måste få uppbackning och support av er hundmänniskor nu, säg att jag gör rätt. Idag har jag nämligen bestämt mig, min...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: roslagen
·
Övr. Hund Nu då jag ev har en potentiell ny ägare till min pudel som jag ska träffa imorgon vill jag gärna ha hjälp att skriva ett kontrakt. Först...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Mammadutt
·
J
Övr. Hund Vi har en boxerkille på 8 månader som inte lägger på sig. Han har alltid varit lite "smal", men är väldigt pigg och glad. Han är...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Är det någon annan här som har dalmatiner?? Jag har en tik på ca 3.5 år, Född på gåden då min mamma har haft en kull på hennes tik. Hon...
Svar
2
· Visningar
687
·
L
Övr. Hund Nej nej nu är jag orolig för min bebis. Han är halt på höger bak! Men det verkar som om det uppstår mer när han har legat och sovit...
Svar
1
· Visningar
677
·
G
Övr. Hund Ungefär? Är det någon som har en? Är det trevliga hundar?
Svar
18
· Visningar
6 674
Senast: Broken_heart
·
Övr. Hund Jag har just insett att jag ar helt efter nar det galler uppfodning och allting som andra manniskor gor med deras tikar. Mina tikar...
Svar
9
· Visningar
1 281
Senast: Zoya
·
F
Övr. Hund Min tik , snart 9 månader ha börjat uppföra sig väldigt skumt. Hon har ingen matlust (hon har alltid kastat sig över maten , nu lämnar...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Fnurra
·
B
Övr. Hund Min lilla vovve har torra trampdynor. :confused: Vad kan man änvända för salva? Vad använder ni?
Svar
10
· Visningar
1 538
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej, jag har ett problem och tänkte rådfråga här. En bekant har skaffat en valp som är ca 13 veckor idag, och redan när jag träffade...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Med ett litet julkort jag har gjort idag, dock en bild från i somras på mig. Ska uppdatera det snarast möjligt... :smirk...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Ferrari
·
T
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,576077,00.html
Svar
2
· Visningar
1 259
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund I helgen var sambon och jag och hälsade på mina föräldrar och dom har en afgan hund. (Vi hade henne även när jag bodde hemma ) Så hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 210
Senast: skorpan
·
A
Övr. Hund Ja, som topicen lyder. Hur anser ni att man på bäst sätt som hundägare ska bete sig vid rastgårdar där man har hundar lösa? Tänk er...
Svar
8
· Visningar
1 753
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har en hund som jag behöver omplacera. Vart är bäst att vända sig då? Mia.
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna