Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu är vår lilla JR dålig igen. :( Plötsligt vägrade han att stödja på bakbenen idag. Först kunde han knappt röra sig, sen blev det...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: navajo
·
Hundträning Har läst på många sidor på internet, läst i många böcker och hört många människor säga att aldig upprepa ett kommando. Okej, jag har...
Svar
5
· Visningar
1 738
Senast: Tippan
·
F
Övr. Hund När är det "högsäsong" på valpar, dvs när har de flesta uppfödare valpar till salu? Finns det ens någon "högsäsong"?
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: Duvan
·
U
Övr. Hund Jepp, det kunde nog inte gått mkt sämmre än det gick annat än om hunden sprungit ner sig på en is eller liknande. :cry: Jag har ju...
Svar
8
· Visningar
2 047
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns något hunddagis, hundstall eller liknande i Södertälje trakten?
Svar
3
· Visningar
3 986
Senast: thea
·
Övr. Hund Om 12dagar (:D) kommer en mycket efterlängtad jaktlabradorvalp hem till oss. Har redan köpt bur till bilen, bur inomhus med bädd till...
Svar
12
· Visningar
1 490
Senast: mimmipigg
·
T
Övr. Hund hejsan! ja undrar bara om någon här har haft/har en hund som hade/har blåsljud på hjärtat? ja undrar nämligen hur länge h*n var i...
2
Svar
21
· Visningar
5 271
Senast: zesel
·
G
Övr. Hund Hur beter sig era hundar när de är skendräktiga? Hur länge håller det på? Selma är det nu, och jag tycker hon har varit det så länge...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Några av dom kanske jag har visat förut och inte kommer ihåg det, men vissa är nyinlagda på webshots. Håll till godo! "Uppställd"...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Vad tycker ni om rasen? Har någon här en Ridge? hur är dom? funderar på att skaffa en nästa år (typ Mars) är så sugen på att skaffa...
2
Svar
28
· Visningar
3 024
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Känner någon till något om hundar som saknar tårkanaler. En bekant har köpt en Cavaljer King Ch. spanniel. Den hade så fuktiga ögon...
Svar
4
· Visningar
1 747
Senast: martha
·
B
Övr. Hund Hej, Jag har, som några kanske vet, ett litet busfrö på tre månader. Det jag undrar är hur mycket man kan göra med honom, Grejen...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: strega
·
Övr. Hund Min hund sover som en stock vid mina fötter just nu.. Men nyss så ylade han i sömnen, har aldrig hört en hund YLA i sömnen förr? Det har...
Svar
8
· Visningar
6 259
Senast: pussi
·
C
Övr. Hund Sambon å jag har hittat en liten valp som skulle kunna passa oss! En korsning mellan chihuahua/ Jack russel. Problem 1 är att det är...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 629
Senast: Tippan
·
Z
Övr. Hund Jag har planer på skaffa hund i framtiden (förhoppningsvis snart). :d Men jag kan inte bestämma mig för vilken ras. Jag står och väger...
Svar
6
· Visningar
1 021
Övr. Hund Hmm.. min valp hickar väldigt ofta. Minst 1-2 ggr/dag. E det normalt eller ska man kolla upp det? :confused: Har aldrig vart med...
Svar
14
· Visningar
1 381
Senast: Meibla
·
F
Övr. Hund Hur får ni det att funka med heltidsjobb? Har ni dagmatte, hunddagis eller någon annan lösning? Finns det någon här som låter sin...
Svar
17
· Visningar
1 362
Senast: LadyBlue
·
J
Övr. Hund Bildbevis ;) : :D :D
Svar
18
· Visningar
1 001
Senast: Jezz
·
R
Övr. Hund Idag den 8 dec kl 10.25 på Blå Stjärnan här i Göteborg, somnade min gamla rottistik in i mitt knä. :cry: Hon fyllde 14 år i november...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: Sentenced
·
L
Övr. Hund Vill hitta prisvärda hundleksaker, någon som vet en bra sida där man kan handla via nätet? Dax för julkappar till min lilla tax=) Alla...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix