Hade ni polisanmält??????

Sv: Hade ni polisanmält??????

Ja kanske, men oj så effektivt det är! :D :angel:

Det är många som bor häromkring som inte längre släpper sina "tickande" bomber hur som helst.

Sv: Hade ni polisanmält??????

Tack för alla svar.
Jag tänkter börja med att skriva ett brev till ägaren där jag tänker kräva att han har sin hund kopplad. Annars kommer jag att polisanmäla händelsen. I såfall kommer ett annat par oxå göra en anmälan om att den gett sig på deras hund. Men vi börjar med ett brev så ägaren har en chans att rätta till sitt misstag.
Och att gå en annan väg tänker jag inte göra för jag betalar oxå vägskatt :devil:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 332
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 219
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 580
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård