Era senaste bilder

Sv: Era senaste bilder

Här kommer mina små godingar.
DSCN0190.jpg
[/IMG]
RSCN0216.jpg
[/IMG]

Hon är en liten dvärgpinscher. Ungefär 28 cm hög och väger väl strax över 3 kg. Vägde henne i går men har redan glömt.. :o 3,2 har jag för mig att det var. :D
Så det måste vara bilderna som ljuger. Det sägs ju att kameran lägger på 5 kg. Gäller det även dvärgpinschrar? ;)
Sen har dom ju en stor hunds kropp, så det gör också att man blir lite lurad.
Men såhär ser hon ut när hon hänger i mitt byxben. Jag är strax under 1,60 lång. Så nog är hon liten alltid. ;)

Där såg hon lite mindre ut.. och 3,2 kg är ju ingenting. :eek: Selma är bara 10 cm högre, men hon väger 12 kg mer, haha.
Ja, att kameran lägger på 5 kg måste stämma! :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 752
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 504
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 275
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka