Vad har ni för hund?

Sv: Vad har ni för hund?

Weimaranern Loka, 1,5 år. Terrierkorsningen Mixie 8 år. Jaktlabben Yla 13 år.

Det är mina flickor, tränade/tränas inom det mesta som matte tycker är kul (dvs rätt mycket..)

Tränat Loka lite i freestyle, lydnaden håller vi på med tvåan, provat lite agility (jag är ju agilityinstruktör så fattas bara), tränar mycket apportering, spårar viltspår (men det har vi paus i just nu :angel: ), också självklart all jaktträning...

De äldre är jakthundar, Yla pensionerad eftersökshund och Mixan är pensionerad agilityhund som jagar på heltid nu.

//E

Har världens sötaste Engelska Setter! Han heter Robin (Grousemoor's Flaming Star) och är snart 5år :love:

har en golden retriver på 3 ½ år, fyller 4 i april :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
941
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V