Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har 2 flickor som delar på en ponny. Det har fungerart bra för det mesta, men nu har det börja bli lite jobbigt. Storasyster E är 16 och...
Hästmänniskan
Nu vill jag inspireras av boxar ni byggt SJÄLVA, dvs inga färdiga boxar ni bara smällt ihop, jag vill se boxar ni slitet med och spikat...
Hästmänniskan
Har redan nu börjat få skuldkänslor då tjejen är 7 eller 8år och naturligtvis kommer sakna ''sin'' ponny. Jag vill ju inte såra någon i...
Hästmänniskan
Är det någon annan här förutom jag som har det? Jag vet inte vad det är, men jag är så extremt självkritisk. Även om jag får god kritik...
Hästmänniskan
vilken tid är de bäst att komma till de nya stallet? ska flytta min pålle nu snart och funderar på vilken tid de är bäst att komma dit...
Hästmänniskan
Har en vän som sköter våran grannes 2 hästar men när hon nu har gjort de har skötaren lagt allt på henne. Hon får fixa iordning hästen...
Hästmänniskan
Någon som har gått den utbildningen på Flyinge, som vill dela med sig av sina erfarenheter därifrån?
Hur svårt är det att komma in? Hur...
Hästmänniskan
Jag antar att det krävs en licens (och viss utbildning) för att få äga och använda en bultpistol?
Vart vänder man sig för att få detta...
Hästmänniskan
Hur skulle det mest hästvänliga stallet, alltså ett boxstall och inte lösdrift, se ut? Allt från inredningen till rutinerna. Brainstorma...
Hästmänniskan
Har sett på Bukes annons del att flera annonserar efter medryttarhäst anonymt, varför? Inge nummer, ingen mejl, bara skriv till mig så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.