Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Går ni på mycket olika kurser och utbildningar? Jag har inte gjort det. Jag har varit på en Clinic i NH för säkert 10 år sedan sen...
Svar
6
· Visningar
832
Hästmänniskan Just nu är jag jätteglad! Köpte en ponny för två år sedan från grannbyn som visade sig sakna registrering om ägarbyten. Förbundet var...
Svar
3
· Visningar
928
Hästmänniskan Har haft min häst ute till salu sen oktober, men hon har pga oseriösa köpare mm ej blivit såld förrän nu och jag har förstås haft all...
Svar
5
· Visningar
1 815
Senast: NilaD
·
Z
Hästmänniskan Då vi ska bygga stall för 2-3 hästar inom ett par år så har vi börjat spåna i gödselfrågorna.. Såg i en tråd om nån som skrev att de...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: Zandora
·
N
Hästmänniskan Hur mkt kostar en vanlig besiktning utan rtg på ATGklinik? besiktar hästen imorrn och glömde fråga om priset...och telefontiden är...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: diartistakasha
·
M
Hästmänniskan Jag har en fråga nu som säkert kommer ramla ut lite svammligt, ha överseende. Jag hittade en häst på internet som skulle säljas, jag...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Eftersom vi i framtiden (när vi hittar GÅRDEN) ska ha både starthästar & avelsston undrar jag hur man ska lägga upp det med stall. Har...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan När det gäller material till stängsel helt i trä, hur farligt är det med tryckimpregnerat? Vad är alternativet för att få ett hållbart...
Svar
8
· Visningar
1 965
Senast: ball
·
K
Hästmänniskan Alla som ska ge sig ut och köpa häst borde gå en kurs, eller? Är så trött på hur folk beter sig. Inga filmer skickas tillbaka, inte ens...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Jag ska sälja min unghäst på avbetalning och skulle vilja ha lite upplysningar från er..eller rättare sagt båda jag och den blivande...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: wrangler
·
B
Hästmänniskan Vet inte var tråden hör hemma men men... Är det någon som vet när det är ok att hålla hästarna (av utegångs typ) ute dygnet runt utan...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 303
S
Hästmänniskan Vart vänder man sig när det handlar om bidrag inom lantbruket? Vad får man EU-bidrag till? Kan man få bidrag till renovering av gamla...
2
Svar
30
· Visningar
2 636
Senast: Masse
·
W
Hästmänniskan Vi storstädar och målar om i vårt stall en gång per år, och hittills har vi haft svart nedervägg i boxarna. Dock tycker jag att det är...
2
Svar
21
· Visningar
8 204
Senast: Comfort
·
L
Hästmänniskan En kompis till mig har sin häst i vårt stall. Stallet e bara ett par år och väldigt välvårdat knappt ett märke i boxarna. Hennes häst...
2
Svar
36
· Visningar
2 921
Senast: åke
·
Hästmänniskan Pratade just med pappa om att börja rensa ut den delen av ladugården som är kvar och börja borra bort det gamla foderbordet. Åh, det...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Solvira
·
M
Hästmänniskan vad ligger lönerna för hästskötare med erfarenhet på? jag har ca 2års erfarenhet av ett tävlingsstall sen innan. nu har jag fått ett...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: milles mamma
·
Hästmänniskan Har sen ett år tillbaks en bil med automat med lågväxlar. Har inte funderat så mycket på det, det har liksom inte behövts, förrän nu...
2
Svar
25
· Visningar
3 920
Senast: Acadian
·
P
Hästmänniskan Vet inte riktigt om jag har lagt tråden rätt men iaf... Hur gör man för att bli hovslagare?
2
Svar
31
· Visningar
6 548
Senast: sommarsol
·
A
Hästmänniskan Gjorde nått som jag bestämt mig för att aldrig göra när jag flyttade mig häst. Skrev på ett kontrakt som har 3 månaders uppsägningstid...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 504
Senast: TomasN
·
I
Hästmänniskan som sagt nu har jag äntligen hittat ett stall som vi ska flytta till :) äntligen bestämt oss.. men nu till frågan - vilken box ska man...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka