Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Jag har en fråga nu som säkert kommer ramla ut lite svammligt, ha överseende. Jag hittade en häst på internet som skulle säljas, jag...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Eftersom vi i framtiden (när vi hittar GÅRDEN) ska ha både starthästar & avelsston undrar jag hur man ska lägga upp det med stall. Har...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan När det gäller material till stängsel helt i trä, hur farligt är det med tryckimpregnerat? Vad är alternativet för att få ett hållbart...
Svar
8
· Visningar
1 962
Senast: ball
·
K
Hästmänniskan Alla som ska ge sig ut och köpa häst borde gå en kurs, eller? Är så trött på hur folk beter sig. Inga filmer skickas tillbaka, inte ens...
Svar
7
· Visningar
1 398
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Jag ska sälja min unghäst på avbetalning och skulle vilja ha lite upplysningar från er..eller rättare sagt båda jag och den blivande...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: wrangler
·
B
Hästmänniskan Vet inte var tråden hör hemma men men... Är det någon som vet när det är ok att hålla hästarna (av utegångs typ) ute dygnet runt utan...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 303
S
Hästmänniskan Vart vänder man sig när det handlar om bidrag inom lantbruket? Vad får man EU-bidrag till? Kan man få bidrag till renovering av gamla...
2
Svar
30
· Visningar
2 636
Senast: Masse
·
W
Hästmänniskan Vi storstädar och målar om i vårt stall en gång per år, och hittills har vi haft svart nedervägg i boxarna. Dock tycker jag att det är...
2
Svar
21
· Visningar
8 189
Senast: Comfort
·
L
Hästmänniskan En kompis till mig har sin häst i vårt stall. Stallet e bara ett par år och väldigt välvårdat knappt ett märke i boxarna. Hennes häst...
2
Svar
36
· Visningar
2 915
Senast: åke
·
Hästmänniskan Pratade just med pappa om att börja rensa ut den delen av ladugården som är kvar och börja borra bort det gamla foderbordet. Åh, det...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Solvira
·
M
Hästmänniskan vad ligger lönerna för hästskötare med erfarenhet på? jag har ca 2års erfarenhet av ett tävlingsstall sen innan. nu har jag fått ett...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: milles mamma
·
Hästmänniskan Har sen ett år tillbaks en bil med automat med lågväxlar. Har inte funderat så mycket på det, det har liksom inte behövts, förrän nu...
2
Svar
25
· Visningar
3 913
Senast: Acadian
·
P
Hästmänniskan Vet inte riktigt om jag har lagt tråden rätt men iaf... Hur gör man för att bli hovslagare?
2
Svar
31
· Visningar
6 547
Senast: sommarsol
·
A
Hästmänniskan Gjorde nått som jag bestämt mig för att aldrig göra när jag flyttade mig häst. Skrev på ett kontrakt som har 3 månaders uppsägningstid...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 501
Senast: TomasN
·
I
Hästmänniskan som sagt nu har jag äntligen hittat ett stall som vi ska flytta till :) äntligen bestämt oss.. men nu till frågan - vilken box ska man...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Jag visste inte vilket forum att lägga det här i riktigt, men men. Min far missförstod mig här i veckan. Vi har disskuterat att bygga...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Pilo
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: ninno
·
Svar
0
· Visningar
162
Senast: ninno
·
U
Hästmänniskan är de någon här som använder BoT ryggbälte under ridningen eller annars? funkar de? är de ivägen när man rider? har nämnligen ont i...
Svar
18
· Visningar
1 755
Senast: jezzscar
·
Hästmänniskan Har tidigare haft foderhäst i några år, alltså som min egna. Sålde henne för 1½ år sen. Saknar allt som har med hästar att göra...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: navajo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama