Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Eftersom vi i framtiden (när vi hittar GÅRDEN) ska ha både starthästar & avelsston undrar jag hur man ska lägga upp det med stall. Har...
Hästmänniskan
När det gäller material till stängsel helt i trä, hur farligt är det med tryckimpregnerat?
Vad är alternativet för att få ett hållbart...
Hästmänniskan
Alla som ska ge sig ut och köpa häst borde gå en kurs, eller?
Är så trött på hur folk beter sig. Inga filmer skickas tillbaka, inte ens...
Hästmänniskan
Vi storstädar och målar om i vårt stall en gång per år, och hittills har vi haft svart nedervägg i boxarna. Dock tycker jag att det är...
Hästmänniskan
Gjorde nått som jag bestämt mig för att aldrig göra när jag flyttade mig häst. Skrev på ett kontrakt som har 3 månaders uppsägningstid...
Hästmänniskan
som sagt nu har jag äntligen hittat ett stall som vi ska flytta till :) äntligen bestämt oss.. men nu till frågan - vilken box ska man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.