Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag köpte en häst i slutet på 2004, en vanvårdad vallack som jag succesivt gjorde enorma framsteg med. Han var inte trafiksäker, aldrig...
Hästmänniskan
halloj! vad är det för regler egentligen när man ska transportera äldre hästar? hästen jag har tagit hand om i 7 år ska flytta. hon är...
Hästmänniskan
Hur mycket besiktigar ni när ni köper häst? Jag är på hästjakt och har ev hittat en som finns drygt 45 mil ifrån mig. Hästen ifråga är...
Hästmänniskan
Någon som har en aning om vad bara byggmaterialet för ett väldigt enkelt mindre stall skulle kosta på ett ungefär? Typ 4 boxar och liten...
Hästmänniskan
Om det står så i avtalet mellan stallägare och hästägare...
Samt att stallhyran skall betalas förskottsvis per kalendermånad innan den...
Hästmänniskan
Hej hej. jag ska försöka komma in på hippologen 2008 och undrar bara om det är någon mer som ska söka in.
Inte kul att vara själv :crazy:
Hästmänniskan
Jag flyttar den 1 april till ett större stall där jag tänkt hyra ut ett par boxar (samt att vi ska få upp uteboxar..)
Sadelkammaren är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.