Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Vet itne om tråden ligger rätt, men den handlar ju om att plugga. Kunde lika gärna varit psykologi som hästkurser. Så jag tyckte den...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 343
Senast: wippi
·
H
Hästmänniskan som om det inte vore nog att vara gravid o behöva lämna ut hästen på foder, nee, det ska krångla när allt är bestämmt oxå... Jag...
2
Svar
35
· Visningar
3 038
Senast: hemligtnick
·
Hästmänniskan Jag tänkte låta mina hästar få fri tillgång på grovfoder när de kommer hem från betet. Men då behöver jag något som kan hålla fodret på...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Masse
·
  • Låst
Hästmänniskan Detta är ingen annons utan jag vill bara ha reda på om förslaget jag har fått är ett rimligt förslag. Har möjlighet att hyra boxar i...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
11 471
Hästmänniskan Fick för 1 vecka sedan hem en häst med ett skdat gaffelband. Hästen gavs bort pga av att dom ej hade tid att vänta ut läknings...
Svar
10
· Visningar
1 477
Gnägg Världens sötaste Gunnar vikarierar för tomten!:)
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Pernilla_
·
Hästmänniskan I dag har vi haft brandkåren på besök, väldigt frivilligt dessutom! Ett av deras arbetslag har varit hos oss och övat på att hantera...
Svar
14
· Visningar
1 407
Senast: Wilfa
·
Q
Hästmänniskan Hej! Jag undrar vad som är "skäligt" att kräva av medryttare (och dom som rider nån gång;))! Ska man ta betalt? och isf hur mkt...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 813
Senast: cetzyboy
·
M
Hästmänniskan Vore intressant att höra med er, vad ni tycker man bör få för "meriter" utbildningsnivå på en häst som kostar ca 80.000kr :confused...
Svar
8
· Visningar
4 441
Senast: Supermoose
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska lägga tråden. Jag har som de flesta vet en welsh cob val som är 8 år, har haft honom i snart ett år. Han var riden...
2
Svar
26
· Visningar
2 837
Senast: LaMaya
·
Hästmänniskan hejsan.. lösdrift bra eller dåligt? för å nackdelar. har nån erfarenheter av lösdrift? har funderingar av att skaffa lösdrift till min...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 775
Senast: Nicke
·
E
Hästmänniskan Funderar på att börja tvätta täcken och dylikt åt hästfolk. Det behövs en ny sådan inrättning i området då den gamla har lagt ner och...
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Hästmänniskan Är det någon som har en bra variant av hökrubba i sitt stall? Haybar tycker jag ser ut att vara jättebra, men går det att få tag i...
2
Svar
35
· Visningar
4 631
Senast: Lahtel
·
K
Hästmänniskan Måste be om hjälp nu för det är lätt att man sätter sig på sin egensida och låser sig. Jag är i faight med en tidigare kompis, hon har...
2
Svar
30
· Visningar
3 353
Senast: Hattifnatten
·
Hästmänniskan En bekant till mej, som är utbildad ridinstruktör, har upptäckt att det finns pengar att göra inom en viss ridsport-genre. Hon har...
Svar
13
· Visningar
2 769
Senast: shiren louise
·
Gnägg Primula (-77) och jag hemma i trädgården. Sommaren -05.
Svar
0
· Visningar
110
Gnägg Nökkvi på betet, -07
Svar
0
· Visningar
142
Svar
0
· Visningar
157
Hästmänniskan Går i tankarna här på att bygga eget stall (står inhyrd idag) då jag har mark tillräckligt för att kunna ha hästar här hemma. :) Ska då...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: MammaMima
·
Hästmänniskan Jag skadade mitt knä för ca 7 veckor sen- min hund lyckades fälla mig när han sprang:( Det har inte varit svullet vad jag sett, och i...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 202
Senast: Snobben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar