Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag skulle vilja se bilder på murade stall, och kom gärna med tips, ideer och andra erfarenheter ni har.
2
Svar
21
· Visningar
2 665
Senast: liden
·
Hästmänniskan Jag hyr en del av en gammal lada där jag inrett 3 boxar, betalar 1000kr i månaden för det, vi har inget skrivet. Nu börjar vårt egna...
Svar
10
· Visningar
1 183
Hästmänniskan Jag behöver lite råd av alla stallägare på hur jag skall agera i denna frågan. Jag har ett stall med 5 boxar. Har 2 egna resten hyr jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 762
Senast: Vinja
·
Hästmänniskan Denna tråd kanske ligger fel men balansövningar gäller mig. Skulle behöva ha bra tips på hur jga kan öva upp balans och benstyrka utan...
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: ang
·
Gnägg Använt en bild som referns, tyckte att hästen och språnget var så snyggt. Blev väldigt nöjd med hästen, slarvig bakgrund och ryttare...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Luem
·
S
Hästmänniskan Skulle behöva lite "häst"folks syn på det hela. vi har beställt ett ridhus från en känd firma, vi kom överens om ett datum då allt...
Svar
18
· Visningar
2 136
Senast: xandoor
·
I
Hästmänniskan Skriver detta under anonymt nick eftersom jag inte vet om berörda personer finns här inne. Vet att andra i vår omgivning finns här och...
Svar
12
· Visningar
1 522
Senast: Fahlis
·
Hästmänniskan Ni som arrenderar betesmark, skulle ni kunna svara på mina frågor? Hur mycket mark arrenderar ni? Hur långt sträcker sig ert arrende...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Finns det några bidrag man kan ansöka om för uppförande av ett ridhus? Har hört att man kan få EU-bidrag om man bygger i trä. Om det är...
Svar
8
· Visningar
8 384
Senast: Pigan
·
Hästmänniskan Hoppas jag lägger tråden rätt, annars får moderatorn gärna flytta den Har nyligen fått veta att den transport jag köpte i november...
Svar
7
· Visningar
1 941
Senast: boccia
·
L
Hästmänniskan Är det nån härinne som vet något om hästpass till korsningsponny? Jag ansökte i tid det vet jag (var det innan utgången av 2005?) och...
Svar
10
· Visningar
2 998
Senast: pernilla_s
·
S
Hästmänniskan Vad rekommenderar ni för typ av vattenkoppar till ett kallstall? Länka gärna och ge pris-info. Eller andra alternativ på vatten? Jag...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Vårt stall ligger högt ovanpå stengrund,och nedanför kommer vår hage att vara, funderar på att bygga vindskydd intill denna stenvägg...
Svar
1
· Visningar
1 121
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Jag sitter redan och gottar mig bland annonserna inför det eventuella hästköpet till sommaren. (Det är ju baara 6 månader kvar och man...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 559
Senast: Linnda
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: FunnyFlyer
·
Gnägg sååå söt, finare utan flugsaken :/
Svar
0
· Visningar
176
Senast: FunnyFlyer
·
Hästmänniskan Många har väl testat kanske att ge sin häst olika örter och tillskott mot olika problem, men hur är det på ryttarsidan? Har du testat...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Modett
·
J
Hästmänniskan Hej, nu ska jag kanske köpa en egen häst! :love: Jag har ingen stallplats och jag har inte börjat provrida hästar men det viktigaste...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 619
Senast: ANIRROZ
·
Hästmänniskan Vi hyr ladugård + mark på en gård. Vi har själva fått stå för all stallinredning samt hagmaterial. Istället har vi en låg hyra, men...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Vi har en gård med två hästar och nu till våren är det dags att köra undan gödseln. Vi har bott här sedan i augusti. Min mamma har en...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: navicularis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka