Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har en häst, som jag fick när jag anonnserade om sällskapshäst. Det är en 5-årig travare, som ägaren inte har tid med, och han vill...
2
Svar
21
· Visningar
2 397
Senast: jassica
·
Hästmänniskan Måste bara få fråga vad ni tycker man ska göra med en inackordering som har slaktat boxen på mindre än 3 månader. Hon har tuggat på...
2
Svar
25
· Visningar
2 314
Senast: Nicke
·
Gnägg Sto född 2002 efter Furistos Diamond- Santas Santa. Imp Irland
Svar
0
· Visningar
146
Senast: sona
·
Gnägg Filipus öga :)
Svar
0
· Visningar
236
Senast: elfi
·
Hästmänniskan Lite bakgrundsfakta: För lite mer än två år sedan åkte jag av en häst och slog mig så b.l.a höften slogs sned. Nu i januari behandlades...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Youmeoh
·
Hästmänniskan Jag har en granne som jag rider förbi nästan dagligen, och han gör det mesta för att skrämma hästarna. Förra sommaren stod han med...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 473
Senast: Pandoora
·
Hästmänniskan Jag bytte mitt ponnysto mot en fullblodsvalack för ca 1 månad sedan. Han har ständigt problem med sina ben, har ridit han max 5 ggr och...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: arnlic
·
Hästmänniskan Om man har en häst försäkrad så att man får ut en viss summa, vi kan säga att man har hästen försäkrad i 100.000 kr. Får man då bara ut...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 260
Gnägg älskade tribiani:heart
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Shiver
·
G
Hästmänniskan Köpt en ponny till min dotter. Ägaren lovade guld och gröna skogar. Inget stämde. Finns det någon ärlig människa som säger sanningen när...
Svar
13
· Visningar
1 486
Hästmänniskan Någon som vet om man kan få reda på detaljer i sådana fall? Tex om det finns anmälningar osv? Alltså inte hörsägen utan hur får...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: älgen
·
S
Hästmänniskan Är det någon här som har häst och är tillsammans med en partner som är hästallergiker? Hur får ni det att fungera rent praktiskt? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 183
Senast: perniki
·
C
Hästmänniskan Hur går man till väga om man vill anmäla en hästmisshandel? Har fått uppfattningen att man ofta bortser från övervåld när det gäller en...
Svar
15
· Visningar
1 928
Senast: cvbn
·
Hästmänniskan Hallå på er!! Jag har funderat ett tag på om man kanske ska gå en kurs inom hovslagare, jag vill kunna sko mina egna hästar, känns...
2
Svar
21
· Visningar
10 957
Senast: navicularis
·
H
Hästmänniskan Härom dagen så var mitt hö + halm borta från foderbordet(är inte första gången det händer). Skrev på white borden att det hö + halm...
Svar
14
· Visningar
1 526
Hästmänniskan Går ni på mycket olika kurser och utbildningar? Jag har inte gjort det. Jag har varit på en Clinic i NH för säkert 10 år sedan sen...
Svar
6
· Visningar
832
Hästmänniskan Just nu är jag jätteglad! Köpte en ponny för två år sedan från grannbyn som visade sig sakna registrering om ägarbyten. Förbundet var...
Svar
3
· Visningar
928
Hästmänniskan Har haft min häst ute till salu sen oktober, men hon har pga oseriösa köpare mm ej blivit såld förrän nu och jag har förstås haft all...
Svar
5
· Visningar
1 814
Senast: NilaD
·
Z
Hästmänniskan Då vi ska bygga stall för 2-3 hästar inom ett par år så har vi börjat spåna i gödselfrågorna.. Såg i en tråd om nån som skrev att de...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Zandora
·
N
Hästmänniskan Hur mkt kostar en vanlig besiktning utan rtg på ATGklinik? besiktar hästen imorrn och glömde fråga om priset...och telefontiden är...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: diartistakasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama