Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en häst, som jag fick när jag anonnserade om sällskapshäst. Det är en 5-årig travare, som ägaren inte har tid med, och han vill...
Hästmänniskan
Lite bakgrundsfakta: För lite mer än två år sedan åkte jag av en häst och slog mig så b.l.a höften slogs sned.
Nu i januari behandlades...
Hästmänniskan
Jag bytte mitt ponnysto mot en fullblodsvalack för ca 1 månad sedan. Han har ständigt problem med sina ben, har ridit han max 5 ggr och...
Hästmänniskan
Om man har en häst försäkrad så att man får ut en viss summa, vi kan säga att man har hästen försäkrad i 100.000 kr. Får man då bara ut...
Hästmänniskan
Köpt en ponny till min dotter. Ägaren lovade guld och gröna skogar. Inget stämde. Finns det någon ärlig människa som säger sanningen när...
Hästmänniskan
Hur går man till väga om man vill anmäla en hästmisshandel?
Har fått uppfattningen att man ofta bortser från övervåld när det gäller en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.