Ridning på idrotten?

Sv: Ridning på idrotten?

Vi var på gymnasiet tvugna att hålla i en idrottslektion själva. Folk höll i fotbollsträning, salsa och allt möjligt. En hästtjej hade ordnat med en ridskola och arragerat så att vi kunde komma dit och rida två lektioner. Jättekul!

Nej, det har vi inte haft..Men gud så roligt om skulle ha det!
Se alla ovana att rida vore jätte roligt:D

Förut på elevens val så kunnde man välja eget val och då valde jag att åka till stallet och rida:)

Inte jag, men jag vet folk som har/ har haft det.
Vi hade en hästlinje förut, men där har ridningen lagts under ind. val /specialidrott nu.
Högstadieskolan här har eller har haft nån form av "satsning" på ridning och några elever där har ridit på idrottstimmar har jag för mig

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 562
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 270
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 092
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kostanden för barn och ungdomars idrottande blir allt större. Sedan 2003 har årskostnaden för en huvudidrott nästan fördubblats. Dyrast...
Svar
0
· Visningar
35

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka