Ridning på idrotten?

Sv: Ridning på idrotten?

Vi var på gymnasiet tvugna att hålla i en idrottslektion själva. Folk höll i fotbollsträning, salsa och allt möjligt. En hästtjej hade ordnat med en ridskola och arragerat så att vi kunde komma dit och rida två lektioner. Jättekul!

Nej, det har vi inte haft..Men gud så roligt om skulle ha det!
Se alla ovana att rida vore jätte roligt:D

Förut på elevens val så kunnde man välja eget val och då valde jag att åka till stallet och rida:)

Inte jag, men jag vet folk som har/ har haft det.
Vi hade en hästlinje förut, men där har ridningen lagts under ind. val /specialidrott nu.
Högstadieskolan här har eller har haft nån form av "satsning" på ridning och några elever där har ridit på idrottstimmar har jag för mig

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
622
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 104
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 539
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar